Ik zoek een?
-Gaming desktop
-scherm
Wat is je budget?
Desktop:+- 1300€
Scherm:+- 250€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
-Gamen: nieuwere titels op high/ultra kunnen draaien. Speel vooral graag rts/simulation games maar er kan wel een bf1 in de mix.
Bottom line: het moet er zo mooi mogelijk uitzien met het budget in het achterhoofd
-Scherm: iets tussen de 24 - 27 inch
Heb nog een prehistorisch tft scherm liggen, dus dit zal ook vervangen worden maar valt buiten dit budget om (wel benieuwd naar suggesties).
Heb enkel een muis/toetsenbord
Wat heb je zelf al gevonden?
Redelijk zeker over volgende:
-I7 7700
-gtx 1070 of 1080 als budget dit toelaat
-ssd 250 gb
Ik probeer alvast even alles in een lijstje met pricing te krijgen (zoals iedereen het hier doet)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-meeste bang for €
-gesloten niet opvallende case
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ken er zelf bitter weinig van was eerst aan het rondzien bij dragoncomputers aangezien ze daar de grote namen als i7/gtx 1070 enz naar je hoofd slingeren voor mooie prijsjes. Maar had hier dan twijfels bij de rest van de hardware: voeding/ram geheugen enz.
Linkje naar de setup van dragon:
https://www.dragoncompute...R4-DVDRW-monster-gamer-PC
Als enkele ervaren rotten kunnen bevestigen dat dit een prima systeem is zou ik alsnog de aankoop overwegen.
Hoor hier altijd terug komen beter zelf te bouwen of laten bouwen etc...
Mik alvast op het systeem van dragon met 16gb ipv de 8 en mogelijk betere voeding?
-Gaming desktop
-scherm
Wat is je budget?
Desktop:+- 1300€
Scherm:+- 250€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
-Gamen: nieuwere titels op high/ultra kunnen draaien. Speel vooral graag rts/simulation games maar er kan wel een bf1 in de mix.
Bottom line: het moet er zo mooi mogelijk uitzien met het budget in het achterhoofd
-Scherm: iets tussen de 24 - 27 inch
Heb nog een prehistorisch tft scherm liggen, dus dit zal ook vervangen worden maar valt buiten dit budget om (wel benieuwd naar suggesties).
Heb enkel een muis/toetsenbord
Wat heb je zelf al gevonden?
Redelijk zeker over volgende:
-I7 7700
-gtx 1070 of 1080 als budget dit toelaat
-ssd 250 gb
Ik probeer alvast even alles in een lijstje met pricing te krijgen (zoals iedereen het hier doet)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-meeste bang for €
-gesloten niet opvallende case
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ken er zelf bitter weinig van was eerst aan het rondzien bij dragoncomputers aangezien ze daar de grote namen als i7/gtx 1070 enz naar je hoofd slingeren voor mooie prijsjes. Maar had hier dan twijfels bij de rest van de hardware: voeding/ram geheugen enz.
Linkje naar de setup van dragon:
https://www.dragoncompute...R4-DVDRW-monster-gamer-PC
Als enkele ervaren rotten kunnen bevestigen dat dit een prima systeem is zou ik alsnog de aankoop overwegen.
Hoor hier altijd terug komen beter zelf te bouwen of laten bouwen etc...
Mik alvast op het systeem van dragon met 16gb ipv de 8 en mogelijk betere voeding?