Hallooo hier ben ik weer na de 3 de keer een topic openen ben ik er eindelijk zo goed als uit, Zouden jullie kunnen helpen of dit een fatsoenlijke build is?
Alvast bedankt
zelf kom ik uit rond de 670 euro, dus dit lijstje kost iets minder werkelijk.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, op minimaal 60 fps high settings triple a games bijv
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
gamen, windows 10 ga ik gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
650/670
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ja 650/670
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is aanwezig
Wees specifiek en noem merk en model
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle onderdelen heb nog niks.
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Amd heb hier goede reviews over gelezen de laatste tijd.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja 60 fps
Ga je overklokken?
Nee niet van plan, misschien in de toekomst wel
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Zo hoog als ik kan.
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie mijn build beoordelen en eventueel tips geven.
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
bamg for buck
Alvast bedankt
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1400 Boxed Wraith Stealth koeler | € 159,95 | € 159,95 |
1 | Asus Prime A320M-K | € 57,95 | € 57,95 |
1 | Asus Expedition Radeon RX 570 4GB | € 264,99 | € 264,99 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Thermaltake Versa H15 Window | € 43,28 | € 43,28 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS8G4D240FSA | € 69,50 | € 69,50 |
1 | Corsair CX450M | € 50,- | € 50,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 693,62 |
zelf kom ik uit rond de 670 euro, dus dit lijstje kost iets minder werkelijk.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, op minimaal 60 fps high settings triple a games bijv
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
gamen, windows 10 ga ik gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
650/670
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ja 650/670
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alle randapparatuur is aanwezig
Wees specifiek en noem merk en model
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle onderdelen heb nog niks.
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Amd heb hier goede reviews over gelezen de laatste tijd.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja 60 fps
Ga je overklokken?
Nee niet van plan, misschien in de toekomst wel
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Zo hoog als ik kan.
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie mijn build beoordelen en eventueel tips geven.
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
bamg for buck