Reactie verwijdert

Pagina: 1
Acties:
  • 441 views

• w1z13
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
In het topic aangaande trump in Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij is een reactie van mij verwijdert. Ik heb betreffende moderator gevraagd om een kopie van de originele reactie en graag zou ik een exacte reden hebben inclusief specifieke quotes. De betreffende moderator reageert niet op dat verzoek.

Tevens wil ik mijn beklag uiten over betreffende moderator gezien reacties waarin ik letterlijk uitgescholden wordt voor gek, tegelijkertijd genegeerd/ niet verwijderd worden. Dat is meten met twee maten, en ik heb de betreffende reacties gekopieerd als voorbeeld van de hypocrisie van de moderators in die rubriek. Het lijkt me niet onredelijk om te verwachten dat betreffende reactie verwijdert wordt, indien men werkelijk begaan is met de kwaliteit van de discussie.

Ik ben bekend met de linkse bias van tweakers-mods en ik heb daar geen probleem mee maar ik ben van mening dat de reactie verkeerd geïnterpreteerd is, en ik zou graag zien dat een reageerder op zijn minst toegang heeft tot datgene hij/zij gepost heeft, zelfs indien onzichtbaar gemaakt door een moderator. Ik begrijp dat tweakers als organisatie daarover beslist en redenen kan bedenken om dat niet te doen. Wel zou de vraag naar contact mijnsinziens niet onbeantwoord moeten blijven. Als ondertussen een scheldpartij mag blijven staan dan is dan is het duidelijk dat de moderatie heel erg hypocriet is. Die twee zaken samen versterken het idee dat er een politiek bias aan de basis ligt van de moderatie.

Dit alles, is alvast genoeg reden voor mij om nooit meer in Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij te reageren, gezien open en vooral, brede discussies altijd kapotgemodereerd worden aldaar. behalve als de scheldpartijen van links komen. Ik heb al eens de behoefte gehad om nooit meer op tweakers te komen, en ik zal ongetwijfeld niet gemist worden maar ik denk niet dat het doel van tweakers is, om een van de vele echokamers te worden. Helemaal omdat dit niet de enige factor is waarin tweakers ten opzichte van 10 jaar geleden, niet op vooruit is gegaan. Correct me if I'm wrong.

Ik hoop dat ik niet al te bot overkom, het is niet de eerste keer dat er berichten van mij verwijdert zijn om een (mijnsinziens) politieke bias, en het zal deels aan mijzelf liggen maar de combinatie van zaken sterkt mijn mening. Deze post is misschien te veel gaan lijken op een algemene rant en dat was niet mijn bedoeling, maar ongetwijfeld kunnen hier dingen uitgehaald worden die van nut kunnen zijn voor de community.

Ik hoop dat ik in ieder geval een fatsoenlijk antwoord kan krijgen aangaande mijn eerste punten.

Bvd, w1z13.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb betreffende moderator gevraagd om een kopie van de originele reactie en graag zou ik een exacte reden hebben inclusief specifieke quotes. De betreffende moderator reageert niet op dat verzoek.
Je hebt je verzoek nog geen uur geleden verstuurd. Graag even iets meer geduld, en dan zal de moderator in kwestie ongetwijfeld een reactie sturen.
Deze post is misschien te veel gaan lijken op een algemene rant en dat was niet mijn bedoeling
Maar toch druk je op verzenden? Hoe dan ook, graag eerst met de moderator in kwestie in overleg.

Dit topic is gesloten.