Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en af en toe wat schoolwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
systeem moet tussen de 800 en 900 euro gaan liggen. Inclusief een monitor en windows.
EDIT: systeem het liefst 800 euro max. sorry hiervoor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een niet al te grote kast, maar ook niet een zo kleine kast dat het echt millimeter werk wordt. Daarnaast hoef ik er ook geen led verlichting enzo in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een liefst zo kleine mogelijke kast die er niet uit ziet als een game computer.
Ga je overklokken?
Niet mijn bedoeling
Wat verwacht je van ons?[i]
wenslijst: pc school/game
Help me om deze build zo aan te passen dat het helemaal klopt enzo. Zo weet ik niet of ik nu toegang heb tot wifi op de plek waar de pc komt te staan heb ik namelijk geen lan aansluiting liggen
. De processor uitkiezen was ook meer op gevoel prijs met zo hoog mogelijke ghz. En is de monitor wat? Ik hou wel van mooie kleuren etc, maar het mag niet te veel kosten
Gamen en af en toe wat schoolwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
systeem moet tussen de 800 en 900 euro gaan liggen. Inclusief een monitor en windows.
EDIT: systeem het liefst 800 euro max. sorry hiervoor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een niet al te grote kast, maar ook niet een zo kleine kast dat het echt millimeter werk wordt. Daarnaast hoef ik er ook geen led verlichting enzo in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een liefst zo kleine mogelijke kast die er niet uit ziet als een game computer.
Ga je overklokken?
Niet mijn bedoeling
Wat verwacht je van ons?[i]
wenslijst: pc school/game
Help me om deze build zo aan te passen dat het helemaal klopt enzo. Zo weet ik niet of ik nu toegang heb tot wifi op de plek waar de pc komt te staan heb ik namelijk geen lan aansluiting liggen
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2017 14:19 ]