[Fiber] Opzeggen abonnement bij verhuizing

Pagina: 1
Acties:

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Binnenkort ga ik verhuizen en wil ik m'n internet abonnement van FIber meenemen. Nu brengen ze 50 euro verhuiskosten in rekening en daarnaast ben ik verplicht opnieuw een contractperiode van een jaar aan te gaan. Dat laatste wil ik niet.

Aangezien ik eigenlijk een nieuw contract aan ga dacht ik die ook binnen twee weken weer op te kunnen annuleren. In de algemene voorwaarden staat het volgende.
6.1.b Binnen veertien dagen na totstandkoming van de overeenkomst kan een Klant het Abonnement
via het daartoe bestemde webformulier of telefoonnummer annuleren. Voorwaarden voor
annulering zijn dat de Klant niet akkoord is gegaan met de directe verrichting van de Dienst en de
Dienst nog niet op enigerlei wijze door de Klant in gebruik is genomen of is geactiveerd. Fiber Nederland
is gerechtigd om eventuele verzend- en/of administratiekosten aan de Klant te berekenen.
Volgens de helpdesk geldt dit niet bij verhuizing. Maar omdat dit een nieuw abonnement met nieuwe voorwaarden is zou dit toch wel moeten gelden?

Iemand die me daar uitsluitsel over kan geven?

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:03
Hoelang ben je al klant bij deze partij?

Ps. Als ik " kassa fiber" in toets op google, loopt de klachtenstroom over de emmer

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Half jaar. Dus zou sowieso nog een half jaar aan m'n abonnement vastzitten. Uiteraard is er de optie om af te kopen, maar heb natuurlijk geen zin om een paar maanden voor niets abonnementsgeld te betalen. Zou het geen probleem vinden om 6 maanden abonnee te blijven. Maar wil niet nog een heel jaar er aan vastzitten.