Toon posts:

[Keyboard] Microsoft Internet Keyboard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Microsoft Internet Keyboard.
maar ik wil daar graag zelf de 'hotkeys' instellen..ik heb bij die hotkeys bijv. een Back en een Forward toets.en daar zou ik graag winamp mee willen bedienen..is dat mogelijk?zo ja hoe?..ik draai Windows Me.

Verwijderd

Heb het ooit eens ergens in de registry zien staan. Ik zou zeggen zoek, en gij zult vinden.

Verwijderd

Topicstarter
waar moet ik op zoeken bij het register?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:02
Dit kan niet volgens mij hoor, ik kan hier ook niks in het register vinden. Dan had je maar het internet keyboard pro moeten kopen, daarmee kun je wel WinAmp bedienen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 08 juli 2001 16:33 schreef dennisdotcom het volgende:
Dit kan niet volgens mij hoor, ik kan hier ook niks in het register vinden. Dan had je maar het internet keyboard pro moeten kopen, daarmee kun je wel WinAmp bedienen.
klote,had ik dat geweten..dan had ik die idd wel gekocht ja.
zijn er ook geen speciale progjes voor? |:(

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 20:02
Ik vrees van niet (sorry ik was ff weg)

Verwijderd

Ik heb geen idee waar het in het register zit, maar ik heb het toch echt ergens gevonden. Ik weet niet _of_ je de back en forward toetsen kunt wijzigen, ik weet wel dat in het register voor alle knoppen (ook de sleep enzo) een stukje staat in het register. Ik zal nu even voor je zoeken...
kijk eens bij:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Keyboard
HKEY_USERS\S-1-5-21-117609710-113007714-1957994488-500\Software\Microsoft\Keyboard
misschien dat je daar wat mee kunt. Ohja, ik weet niet of het wat uitmaakt, maar ik draai win2k. Ik denk dat de tweede sleutel die ik je gaf bij jou wel eens een ander 'getal' in zijn naam kan hebben staan. Ik heb ze gevonden door aan de 'my computer' knop een programma te hangen met een 'unieke' naam in het register, zodat ik hem met zoeken met regedit vrij snel kon vinden.

Verwijderd

De enige hotkeys die je zelf kunt instellen bij dit keyboard zijn volgens mij: "My computer" en "calculator". De rest is reeds voorgeprogrammeerd.

Greetz,

Verwijderd

De mail en web/home en search kun je ook aanpassen hoor

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Never mind, je hebt dus geen Pro.
is jammer, dat feest gaat niet door :P

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Of het natural lukt weet ik zo niet (lukte mij niet iig :) ), maar er zijn wel plugins beschikbaar voor WinAmp die je dit kunnen fixen. Je download dan gewoon voor Forward, Backward, Stop, Play etc een aparte exe file, die je via IntelliType kunt laten runnen bij bepaalde toetsen.
Zoek ff op http://www.winamp.com/plugins en je zult vinden: De Winamp Control Executables.
Pagina: 1