Behuizing gezocht die liggend past in tv meubel

Pagina: 1
Acties:

• Technoane
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-09-2025
Ik zoek een?
Een PC behuizing, waar ik al mijn huidige componenten in kwijt kan en welke in mijn nieuwe tv meubel kwijt kan. Maximale maten in mm: 450x175x380 (lengte x hoogte x diepte).

Componenten die naar mijn idee van belang zijn:

- GTX 970 MSI editie
- Gaming 5 MoBo
Seasonic ATX voeding (S12ii 520gb)

Wat is je budget?
Onder de 50 euro zou top zijn.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn PC wil ik graag mooi wegwerken in mijn nieuwe tvmeubel waar ik mijn overbodig geworden center speaker wil gaan vervangen.

Ik kon geen behuizingen vinden met de juiste formaten, misschien heeft iemand hier ervaring mee en kan mij een behuizing adviseren?

Cheers :)
Oane

[ Voor 9% gewijzigd door Technoane op 17-08-2017 17:51 ]

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:01

g0tanks

Moderator CSA
Filter in de Pricewatch op HTPC behuizingen. Op basis van foto's en afmetingen zou je wel iets geschikt moeten vinden.

categorie: Behuizingen

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-02 16:26
Kosten een stuk meer dan 50 euro, maar een case uit de Silverstone Grandia reeks zou hier perfect passen: categorie: Behuizingen.

Maar goedkopere ATX HTPC behuizingen zul je toch niet vinden, het is een niche en er worden wat meer premium materialen gebruikt.

Wil je toch richting die 50 euro, moet je een tower behuizing op zijn kant leggen, maar die 175mm hoogte beperkt de keuze sterk.

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-02 14:44
Ik zou effe doorsparen en dan upgraden naar een ITX mobo en sfx voeding, dan kan je een case kiezen die niet veel groter is dan de gemiddelde spelconsole.

• Technoane
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-09-2025
MacPoedel schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 07:59:
Kosten een stuk meer dan 50 euro, maar een case uit de Silverstone Grandia reeks zou hier perfect passen: categorie: Behuizingen.

Maar goedkopere ATX HTPC behuizingen zul je toch niet vinden, het is een niche en er worden wat meer premium materialen gebruikt.

Wil je toch richting die 50 euro, moet je een tower behuizing op zijn kant leggen, maar die 175mm hoogte beperkt de keuze sterk.
Bedankt! Goede tip, heb reeds een besteld :)