Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games als Overwatch, Rocket League, H1Z1:KOTK en CS:GO op meer als 100 FPS spelen. Ook wil ik nieuwere games gaan spelen zoals de aankomende Farcry. Tevens heb ik dualscreen met veel tabs open staan en vaak spreadsheets op de achtergrond. Hier wil ik moeiteloos tussen kunnen schakelen (games>browser>spreadsheet etc). Ik hoef niet op ultra settings te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€500 is wel de max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een 128GB SSD mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat extra fans? Een goede airflow is belangrijk. Heb liever niet de de PC te warm wordt i.v.m. een kleine computerkamer. Ook ben ik niet helemaal zeker van de videokaart. De stofvrije kast van Bitfenix wijk ik liever ook niet vanaf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Wel heb ik voorkeur voor een ATX moederbord i.v.m. gepriegel etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil, koel en prestatiegericht zijn het belangrijkst. Vooral koel.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overclocken of het moet heel makkelijk zijn d.m.v. lichte presets in de BIOS oid.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een kritische blik en een passend advies
Games als Overwatch, Rocket League, H1Z1:KOTK en CS:GO op meer als 100 FPS spelen. Ook wil ik nieuwere games gaan spelen zoals de aankomende Farcry. Tevens heb ik dualscreen met veel tabs open staan en vaak spreadsheets op de achtergrond. Hier wil ik moeiteloos tussen kunnen schakelen (games>browser>spreadsheet etc). Ik hoef niet op ultra settings te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€500 is wel de max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een 128GB SSD mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat extra fans? Een goede airflow is belangrijk. Heb liever niet de de PC te warm wordt i.v.m. een kleine computerkamer. Ook ben ik niet helemaal zeker van de videokaart. De stofvrije kast van Bitfenix wijk ik liever ook niet vanaf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Wel heb ik voorkeur voor een ATX moederbord i.v.m. gepriegel etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil, koel en prestatiegericht zijn het belangrijkst. Vooral koel.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overclocken of het moet heel makkelijk zijn d.m.v. lichte presets in de BIOS oid.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een kritische blik en een passend advies
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 66,55 | € 66,55 |
| 1 | MSI B150 PC MATE | € 67,51 | € 67,51 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti Windforce OC 4G | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 45,53 | € 45,53 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 34,50 | € 34,50 |
| 2 | Scythe Slip Stream 500rpm, 120mm | € 5,74 | € 11,48 |
| 1 | Crucial CT8G4DFS8213 | € 63,- | € 63,- |
| 1 | Corsair VS350 | € 36,- | € 36,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 489,57 | |