Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

RobV De nieuwe Karmakeizer

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views

• Leutje
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
Zelf ben ik de karma keizer in het elite dangerous topic. Maar na het overlijden van mijn ingame vriend RobV vind ik dat hij het zeker verdient heeft om in ieder geval voorlopig de nieuwe Karmakeizer te zijn.
Rob heeft voor ED veel betekent. Hij is de Topicstarter voor ons topic tenslotte!

Dus mijn vraag aan de modjes.forumadmins of wie het dan ook aangaat.

Is het mogelijk om Rob zijn karma flink op te schroeven? En is het dan ook mogelijk om hem Karmakeizer te maken? Alvast bedankt!

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 12:51

zeef

Communitymanager in ruste

Hoi

We snappen het helemaal, maar dit vergt zoveel hacks in de database dat het antwoord helaas nee is. :'(

Tweakers Elect #eindbaas vanaf 1/10

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*