[Forum] notificatie bij quote met mention

Pagina: 1
Acties:

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:07
Ik kreeg met de notificatie dat iemand mij mentioned. Echter quote hij een post waar ik in gementioned ben. Dan is de notificatie dus niet nodig

https://tweakers.net/notificatie/5995873ec055225a9f3cfbf2/

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Welk bericht gaat het precies om? Want de link die je nu post is de notificatielink en daar kunnen we niets mee. ;)

Word je gementioned na de quote, of in de quote en heeft het oorspronkelijke bericht dat gequote wordt een mention van jou?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:07
Hero of Time schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 14:25:
Welk bericht gaat het precies om? Want de link die je nu post is de notificatielink en daar kunnen we niets mee. ;)

Word je gementioned na de quote, of in de quote en heeft het oorspronkelijke bericht dat gequote wordt een mention van jou?
dacht misschien dat mods die wel kunnen volgen :)

cri0s in "[PC] PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds"

ik wordt in het bericht dat wordt gequote gementioned.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

crisp

Devver

Pixelated

De methode om mentions binnen quotes te negeren is nogal grof en werkt eigenlijk alleen goed bij simpele quotes. Hier gaat het mis doordat er binnen de quote weer short-close tags staan waardoor niet de gehele quote buiten beschouwing wordt gelaten. Het is lastig om dit netter binnen de parser zelf af te handelen gezien de abominabele staat van de code van de forum parser. Gelukkig wordt er al gewerkt aan een vervanger ;)

Intentionally left blank