Voor mijn vrouw heb ik onderstaande pc een aantal jaar geleden gemaakt.
Omdat het logeerende konijn het nodig vondt om een usb kabel door te knagen is er kortsluiting ontstaan.
Geen van de USB poorten op de achterzijde doet het nog en aan de voorzijde zitten 2 poorten, maar daar heeft er altijd maar 1 gewerkt.
Wat is nu wijsheid, want het moederbord is niet meer te koop en met werkende 1 usb poort is het lastig werken.
Is het een idee om een aparte kaart met usb poorten in de kast te bouwen of kan ik beter kijken naar een nieuw moederbord, zodat ikverder alle componenten kan overzetten.
Er zijn nog 3 moederborden verkrijgbaar voor de fm1 prossesor:
categorie: Moederborden
De pc wordt alleen gebruikt om te internetten en verslagen te schrijven.
Omdat het logeerende konijn het nodig vondt om een usb kabel door te knagen is er kortsluiting ontstaan.
Geen van de USB poorten op de achterzijde doet het nog en aan de voorzijde zitten 2 poorten, maar daar heeft er altijd maar 1 gewerkt.
Wat is nu wijsheid, want het moederbord is niet meer te koop en met werkende 1 usb poort is het lastig werken.
Is het een idee om een aparte kaart met usb poorten in de kast te bouwen of kan ik beter kijken naar een nieuw moederbord, zodat ikverder alle componenten kan overzetten.
Er zijn nog 3 moederborden verkrijgbaar voor de fm1 prossesor:
categorie: Moederborden
De pc wordt alleen gebruikt om te internetten en verslagen te schrijven.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Fusion A8-3850 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock AMD A75 A75M-HVS | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Blue WD5000AAKX, 500GB | € 51,85 | € 51,85 |
| 1 | AOpen H425C | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston KHX1333C9D3B1K2/4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | LG GH24NS70 Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 51,85 | |
[ Voor 3% gewijzigd door Zomaar iemand op 17-08-2017 13:35 ]