Toon posts:

Refurbished geheugen bij ram-geheugen.nl?

Pagina: 1
Acties:
  • 2.925 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met de website ram-geheugen.nl? Via Google kwam ik de website op het spoor, ik ben namelijk opzoek naar DDR3 geheugen met een kloksnelheid van 1333Mhz. Voor een module van 4GB betaal je hier maar €24,95 en ook ontvang je een jaar garantie.

Helaas heb ik echter totaal geen ervaring met gerefurbished producten, vandaar de vraag. Kan iemand mij vertellen over de kwaliteit hiervan en of het het waard is? Of kan ik toch beter voor nieuw gaan?

Hierbij een link naar het desbetreffende geheugen:
https://www.ram-geheugen....ddr3-1333mhz-pc3-10600-2/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2017 11:50 ]

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik heb zelf geen ervaring met de site en de reviews die ik vind zijn wisselend.

Refurbished kun je in dit geval weinig over zeggen, je kunt nog 5 jaar plezier hebben van je ram latje maar hij kan ook binnen een week stuk zijn. Het is geen product wat slijt of waaraan je kunt zien wat de levensduur is (zoals bijvoorbeeld autobanden)

Waarom kijk je niet even op V&A ? Er is vast wel een betrouwbare tweaker die je voor een mooi prijsje aan wat ram kan helpen

categorie: Geheugen intern

Voor nieuw moet je denken aan een prijs van 3 à 4 tientjes

pricewatch: Corsair CMV4GX3M1A1333C9

[ Voor 50% gewijzigd door ImNotnoa op 17-08-2017 12:07 ]

Try SCE to Aux

Verwijderd

Topicstarter
Heb via https://www.ram-geheugen.nl/ deze week toch maar op de gok besteld, dit in de hoop op een goede ervaring.

Het geheugen werd snel de volgende dag al geleverd, dus niks op aan te merken. De modules zelf zagen er ook prima uit, in principe ontbrak alleen de originele verpakking (modules zijn gesealed).

Dus, voor een paar tientjes zit je bij deze website zeker goed als je het mij vraagt!

Verwijderd

Deze week voor 150 euro aan ram geheugen besteld bij Ram-geheugen.nl .
het ging om laptop geheugen 6x 4Gb van verschillende merken en snelheden aan gezien ik ze erbij moest zetten bij verschillende laptops. wat krijg ik toe gestuurd ? allemaal de zelfde. na contact bleek dat ze mijn vergeten waren een mail te sturen dat de op de website vermelde geheugens niet meer voorradig waren en ze toen maar allemaal de zelden hadden verstuurd !! na gemeld te hebben dat ik al verschillende soorten had en ik daarom graag de zelfde geheugen bankjes in de laptops wou zeiden ze dat ik ze maar retour moest sturen, kan je vervolgens 3 weken wachten op je geld.....trouwen ze zeggen boven de 50 euro gratis verzenden, nou moest ook gewoon verzendkosten betalen !! koop hier dus nooit meer wat. ze hebben de boel niet voor elkaar. :(

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Dat ging inderdaad niet lekker van, @Verwijderd

@Verwijderd, vergeet niet een Memtest te draaien bij nieuw geheugen.

En had je nog nooit gehoord dat je RAM ook kan downloaden? :+

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:37

TommieW

Numa numa.

Ik heb zojuist deze webwinkel aangemeld bij Tweakers.net. Deze zal waarschijnlijk wel ergens vandaag erin gezet worden. Dan kunnnen reviews via de shopreviews achtergelaten worden. Is wat makkelijker terug te vinden dan een topic. :)

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Verwijderd

*knip* hier is het forum niet voor bedoeld. Ervaringen kun je kwijt in een shopreview.

[ Voor 83% gewijzigd door br00ky op 02-01-2019 17:08 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Verder gaat dit topic dicht, want er staan blijkbaar wel meer reviewachtige reacties in.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.