Ik probeerde gisteren een time-lapse te maken met de Canon 5D IV, maar ondanks de grip trekt die de accu best vlot leeg. Daarom zat ik eens te kijken wat een vaste voeding kost. Die levert Canon als de pricewatch: Canon Compacte netvoedingsadapter ACK-E6, maar die kost dus een whopping €125 (we hebben het hier over een eenvoudige voeding met een adapter). Ik ben echt niet te beroerd ergens voor te betalen. Maar dit voelt niet meer als een poot uitgetrokken worden, maar al je ledematen en daarna nog de rest.

Nu kwam ik ook het volgende alternatief tegen en die kost slechts €20. Heeft iemand ervaring met dit apparaat? Voor incidenteel gebruik vind ik €125 veel te veel, maar ik heb ook niet zin om een dure camera op te blazen door een gare voeding...
PS: Bij AliExpress kan het nog goedkoper ($10)...

Nu kwam ik ook het volgende alternatief tegen en die kost slechts €20. Heeft iemand ervaring met dit apparaat? Voor incidenteel gebruik vind ik €125 veel te veel, maar ik heb ook niet zin om een dure camera op te blazen door een gare voeding...
PS: Bij AliExpress kan het nog goedkoper ($10)...
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.