Ik zoek een?
Ik wil graag een Radeon Rx Vega 64 kopen voor mijn build die ik al bijna 5 maanden hiervoor heb uitgesteld.
Ik wilde de Vega graag gebruiken voor de Free-Sync monitor die ik erbij ging kopen. 1440p 75Hz (Bij de mediamarkt)
Wat is je budget?
Geen budget, maar als het meer kost als een 1080ti wordt de vega echt een no-go.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt mij minder uit. MSI en ASUS heeft de voorkeur maar ik sluit andere merken niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Alles is al besteld bij azerty, wacht nu al een week op de case, maar kan toch nog niks zonder GPU.
Relevante Games?
Ik heb speciaal the witcher 3 gekocht 2 maande geleden. Daarnaast speel ik verschillende games, Dark Souls 3, City Skylines. (Niet al teveel vragend maar in de toekomst wil ik meer AAA games kopen omdat ik hiervoor geen powerhouse van een pc had.)
Welke zou ik kopen?
Ik zie al een paar dagen nog een blowerstyle Vega 64 kaart bij caseking.de staan voor 665 euro. En aangezien de prijzen in nederland ongeveer 100 euro meer zullen worden weet ik niet of ik zou moeten wachten op de custom cooler (die hopelijk in september er zijn), of deze zou kopen.
Ik wil graag een Radeon Rx Vega 64 kopen voor mijn build die ik al bijna 5 maanden hiervoor heb uitgesteld.
Ik wilde de Vega graag gebruiken voor de Free-Sync monitor die ik erbij ging kopen. 1440p 75Hz (Bij de mediamarkt)
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | HP Omen 32 Zwart | € 448,99 | € 448,99 |
Wat is je budget?
Geen budget, maar als het meer kost als een 1080ti wordt de vega echt een no-go.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt mij minder uit. MSI en ASUS heeft de voorkeur maar ik sluit andere merken niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 300,95 | € 300,95 |
1 | Asus Prime X370-Pro | € 145,95 | € 145,95 |
1 | AMD Radeon RX Vega 64 8GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Wit | € 84,- | € 84,- |
1 | be quiet! Pure Wings 2, 120mm | € 8,47 | € 8,47 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,52 | € 135,52 |
1 | Corsair RM650x Zwart | € 99,95 | € 99,95 |
1 | Samsung 960 EVO 250GB | € 126,- | € 126,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 966,79 |
Alles is al besteld bij azerty, wacht nu al een week op de case, maar kan toch nog niks zonder GPU.

Relevante Games?
Ik heb speciaal the witcher 3 gekocht 2 maande geleden. Daarnaast speel ik verschillende games, Dark Souls 3, City Skylines. (Niet al teveel vragend maar in de toekomst wil ik meer AAA games kopen omdat ik hiervoor geen powerhouse van een pc had.)
Welke zou ik kopen?
Ik zie al een paar dagen nog een blowerstyle Vega 64 kaart bij caseking.de staan voor 665 euro. En aangezien de prijzen in nederland ongeveer 100 euro meer zullen worden weet ik niet of ik zou moeten wachten op de custom cooler (die hopelijk in september er zijn), of deze zou kopen.