Weet iemand of en wanneer zelda op de GBA komt? En wat het gaat worden?
Er komen binnenkort als het goed 2 Gameboy Color spellen uit van zelda.Oracle of ages, Oracles of time. Maar dit zijn dus nog steeds 8 bit spellen. Of er ook een speciale GBA versie voor uit komt weet ik niet. Maar reken er maar op!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Kijk, dat zijn nou mensen die meekunnen op vakantie!Op maandag 09 juli 2001 18:30 schreef Nightwish het volgende:
COOLIE MAG WEL OP slot
Verwijderd
Idd... wel laten coolie wel thuis,, maar ff ontopic.. ik weet niks van die GBA... en het doet me weinig.. alleen maar geldverspilling naar mijn mening.. want over een half jaar licht ie weer in de kastOp maandag 09 juli 2001 18:32 schreef Oord het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nou mensen die meekunnen op vakantie!
wat gaat die GBA kosten weet iemand dat
289, en weer een post zeg...Op maandag 09 juli 2001 18:47 schreef Guider het volgende:
wat gaat die GBA kosten weet iemand dat
ach jah met zon systeem moet je elke stuiver misschien omleggen? 
(niet als persoonlijke aanval bedoeld maar kijk eens in de dixons krantje ofzo... daar zal die vast wel instaan)
(oooopppps laptop
kun je het me vergeven?)
(niet als persoonlijke aanval bedoeld maar kijk eens in de dixons krantje ofzo... daar zal die vast wel instaan)
(oooopppps laptop
Wel eens van REAGEREN gehoord?Op maandag 09 juli 2001 19:58 schreef Hennie-M het volgende:
ach jah met zon systeem moet je elke stuiver misschien omleggen?
(oooopppps laptopkun je het me vergeven?)
Ik zet dit topicje ff bovenaan, heeft vast niemand een probleem mee!Op dinsdag 10 juli 2001 21:03 schreef Oord het volgende:
[..]
Wel eens van REAGEREN gehoord?
Net alsof JIJ daar geen verstand van hebt!!!!!!!! (SG)Op donderdag 12 juli 2001 23:43 schreef Coolie het volgende:
bah slotje op oord's topic! coolievan zulk soort gasten
jezelf omhoog praten
Heey... kap es ff met flamen! Dat willen we niet.
Dit topic gaat _nergens_ meer over, slotje dus.
Dit topic gaat _nergens_ meer over, slotje dus.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.