Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Spellen zoals PUBG, Counterstrike, Rocketleague, Battlerite, Overwatch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een upgrade set van c.a. 800 eu.
Deze set moet een SSD, Moederkaart, Videokaart, Ram geheugen en eventueel na advies een processer bevatten. Ik denk dat mijn huidige voeding en cpu koeler voldoende is voor deze upgrade.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel bezit ik over de volgende hardware/randapparatuur die ik mee wil nemen naar mijn volgende systeem:
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU @ 3.40GHz Op advies is het mogelijk om processor up te graden naar I7 7700K
CPU Koeler: Cooler Master Case Fan 120mm
Memory: Kingston 4gb (2x4gb) DDR3-1333 Memory
HDD: Seagate Desktop HDD ST500DM002
Case: Cooler Master
Voeding: Cooler master Silent Pro M600 600 w
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Motherboard: MSI Z270 SLI Plus ATX LGA1151 Motherboard Bezit een Asus P8H61
Videokaart: MSI GeForce GTX 1060 GAMING X+ 6G
Memory: Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) DDR4-3200
SSD: m.2: MyDigitalSSD BPX 120 gb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur voor merken, advies voor het aanpassen van deze build is altijd welkom.
Weet niet goed of ik de juiste upgrades heb gemaakt, die er voor zorgen dat ik zo veel mogelijk uit mijn pc kan halen voor het geld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ga je overklokken?
Op het begin niet, misschien in de toekomst wel. Aangezien ik dit nog nooit zelf heb gedaan wil ik hier eerst wat research over doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag advies willen over de juiste hardware die gekozen is om mijn huidige systeem op te graden en of deze hardware er voor zorgt dat ik hogere snelheden ga halen in het gamen. Of dat ik misschien beter in sommige onderdelen extra geld kan steken ten opzichte van anderen om zo veel mogelijk uit mijn systeem te halen.
Alvast bedankt !
Hier onder mijn huidige systeem wat ik wil upgraden:
CPU: I7 2600
Motherboard: Asus P8H61
Videokaart: Nvidia GTX 560 TI
Gamen. Spellen zoals PUBG, Counterstrike, Rocketleague, Battlerite, Overwatch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Een upgrade set van c.a. 800 eu.
Deze set moet een SSD, Moederkaart, Videokaart, Ram geheugen en eventueel na advies een processer bevatten. Ik denk dat mijn huidige voeding en cpu koeler voldoende is voor deze upgrade.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel bezit ik over de volgende hardware/randapparatuur die ik mee wil nemen naar mijn volgende systeem:
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU @ 3.40GHz Op advies is het mogelijk om processor up te graden naar I7 7700K
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Motherboard: MSI Z270 SLI Plus ATX LGA1151 Motherboard Bezit een Asus P8H61
Videokaart: MSI GeForce GTX 1060 GAMING X+ 6G
Memory: Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) DDR4-3200
SSD: m.2: MyDigitalSSD BPX 120 gb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen voorkeur voor merken, advies voor het aanpassen van deze build is altijd welkom.
Weet niet goed of ik de juiste upgrades heb gemaakt, die er voor zorgen dat ik zo veel mogelijk uit mijn pc kan halen voor het geld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ga je overklokken?
Op het begin niet, misschien in de toekomst wel. Aangezien ik dit nog nooit zelf heb gedaan wil ik hier eerst wat research over doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag advies willen over de juiste hardware die gekozen is om mijn huidige systeem op te graden en of deze hardware er voor zorgt dat ik hogere snelheden ga halen in het gamen. Of dat ik misschien beter in sommige onderdelen extra geld kan steken ten opzichte van anderen om zo veel mogelijk uit mijn systeem te halen.
Alvast bedankt !
Hier onder mijn huidige systeem wat ik wil upgraden:
CPU: I7 2600
Motherboard: Asus P8H61
Videokaart: Nvidia GTX 560 TI