Advies voor 2.0 pc speakers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-10 12:36
Ik zoek een?
2.0 pc speakers

Wat is je budget?
budget is tot €150

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De speakers moet geluid geven bij gaming en geluid afspelen van websites. Maar moet goed geluid geven.

Wat heb je zelf al gevonden?
https://tweakers.net/pricewatch/compare/431721;445575/

Ik weet niet of eventuele een bekend merk pc merk goed is. Alleen ben ik bang dat zulke speakers geen goed geluid geven.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Voor dat geld en je budget is dat zeker wel een goede optie! Lees ook eens de reviews goed bij die link van de Tweakers, Tweaker foritain reviews vaak zeer uitgebreid en je kunt zijn 'advies' prima volgen (weinig kans op een miskoop). Je kunt natuurlijk geen hifi-geluid verwachten van speakers in dat budget, maar ze zullen ongetwijfeld een stuk beter klinken dan die standaard melkpakjes die je bij 100 en 1 kant en klare 5.1 setjes ziet (van JVC tot aan Pioneer etc, je kent het wel).

[ Voor 36% gewijzigd door ToFast op 16-08-2017 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:07
Hoe ver zit je van de potentiële speakers af? Mogelijk dat een simpel klein versterkertje en een paar boekenplank speakers van marktplaats je nog wat meer kwaliteit geeft.

Denk aan
SMSL SA-36a Pro
Klipsch Synergy B3 of Mission 760i

Andere speakers kunnen ook, bovenstaande zijn slechts 2 voorbeelden.

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 22:57

pmeter

Poes!

Eens met LA-384. Of deze audiofiele luidsprekers. Ik heb de opvolger daarvan zelf bij mijn pc's staan. Waren eerst mijn luidsprekers voor de huiskamer. Nieuwwaarde 500 euro per stuk. Tweedehands versterker erbij en je hebt de meeste bang voor de bucks.

[ Voor 3% gewijzigd door pmeter op 17-08-2017 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-10 12:36
Heb inmiddels de Edifier R1280T gekocht. Mij beslissing is genomen op de reviews op Tweakers en de prijs verhouding. Moet zeggen dat goed geluid uitkomt voor dat geld.