• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:29

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
hallo, voor een nieuwe portable MD speler zit ik te twijfelen tussen 3 modellen, 2 sony's en 1 sharp. #1: Sony MZ-R 500, F500,- #2: Sony MZ-G 750, F700,- #3: Sharp MD-MT 90 H F550,-.

Welke moet ik nemen, beste. Wie heeft er goede/slechte ervaringen mee?

THNX

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:31

Exirion

Gadgetfetisjist

Bestel liever voor 699 een MZ-R900 :9

Dat is een topding, en kost bijna overal 799. Als je 'm in NL op internet bestelt dan kost ie 699 :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ik zelf heb de Sony MZ-R900 en daar ben ik behoorlijk tevreden mee , pitch control , persenal disc memory en een bass en trebble instelling ipv alleen megabass. Een maat van me heeft de MZ-R700 en is ook behoorlijk vet.
Een iets minder uitgebreid menu, van kunstof en iets groter. Die van mij was dan ook rond de 800,- geloof ik en de 700 rond de 5 of 6.
Ik ben eigenlijk meteen voor die Sony gegaan , maar daar heb ik niet echt een gegronde reden voor.

[p.s. mode]
Wat ook wel handig van de 900 is dat hij , als je hem ook in de auto gebruikt , een afstandsbedienig met display heeft
[p.s. mode]

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:08

Hu9o

Schokkend

De Sharp MD-MT 90 H leek mij wel een leuke, maar bij Dixons kost hij 550 piek....

Weet iemand waar die dingen het goedkoopst te halen zijn??

BVD

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-03 15:14
Ik heb zelf de MZ-R 700, en ik ben er erg tevreden mee. 500 piek, en erg goede kwaliteit. Ook afstandsbediening, alleen zonder display.

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04-2025
Je moet natuurlijk de MZ R91 kopen! Vet kewl uiterlijk!! En nog klein ook. Kost wel een paar centen maar dan heb je wel wat... :P

Oeps je wilt een speler... Lama ik heb nix gezegd...

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-03 20:20

ALH

MZ-R500/MZ-R700/MZ-R900 afhankelijk van je budget :)

En geen MZ-R91 want ik heb bijna dezelfde MZ-R90 en die hebben geen MDLP dus dan koop je wat "ouds"...

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Pagina: 1