"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Bestel liever voor 699 een MZ-R900 
Dat is een topding, en kost bijna overal 799. Als je 'm in NL op internet bestelt dan kost ie 699
Dat is een topding, en kost bijna overal 799. Als je 'm in NL op internet bestelt dan kost ie 699
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Ik zelf heb de Sony MZ-R900 en daar ben ik behoorlijk tevreden mee , pitch control , persenal disc memory en een bass en trebble instelling ipv alleen megabass. Een maat van me heeft de MZ-R700 en is ook behoorlijk vet.
Een iets minder uitgebreid menu, van kunstof en iets groter. Die van mij was dan ook rond de 800,- geloof ik en de 700 rond de 5 of 6.
Ik ben eigenlijk meteen voor die Sony gegaan , maar daar heb ik niet echt een gegronde reden voor.
[p.s. mode]
Wat ook wel handig van de 900 is dat hij , als je hem ook in de auto gebruikt , een afstandsbedienig met display heeft
[p.s. mode]
Een iets minder uitgebreid menu, van kunstof en iets groter. Die van mij was dan ook rond de 800,- geloof ik en de 700 rond de 5 of 6.
Ik ben eigenlijk meteen voor die Sony gegaan , maar daar heb ik niet echt een gegronde reden voor.
[p.s. mode]
Wat ook wel handig van de 900 is dat hij , als je hem ook in de auto gebruikt , een afstandsbedienig met display heeft
[p.s. mode]
De Sharp MD-MT 90 H leek mij wel een leuke, maar bij Dixons kost hij 550 piek....
Weet iemand waar die dingen het goedkoopst te halen zijn??
BVD
Weet iemand waar die dingen het goedkoopst te halen zijn??
BVD
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik heb zelf de MZ-R 700, en ik ben er erg tevreden mee. 500 piek, en erg goede kwaliteit. Ook afstandsbediening, alleen zonder display.
Je moet natuurlijk de MZ R91 kopen! Vet kewl uiterlijk!! En nog klein ook. Kost wel een paar centen maar dan heb je wel wat... 
Oeps je wilt een speler... Lama ik heb nix gezegd...
Oeps je wilt een speler... Lama ik heb nix gezegd...
MZ-R500/MZ-R700/MZ-R900 afhankelijk van je budget 
En geen MZ-R91 want ik heb bijna dezelfde MZ-R90 en die hebben geen MDLP dus dan koop je wat "ouds"...
En geen MZ-R91 want ik heb bijna dezelfde MZ-R90 en die hebben geen MDLP dus dan koop je wat "ouds"...
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Pagina: 1