Toon posts:

Hoe zit het nou met de scherm van die GBA ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister een GBA gekocht maar nog geen GBA Game die haal ik donderdag als ik mijn salaris heb >:)

Maar als ik mijn oude color games er op speel is het wat donker :( komt dit alleen omdat er een verschil zit tussen GBC en GBA in scherm of is er wat mis met die van mij ?

ik heb versie AGB-001

Verwijderd

Het scherm v/d GBA is gewoon donkerder dan die van de GBC, het voordeel is gewoon dat je langer met 2 penlites kunt spelen, het nadeel is dat een lampje bijna verplicht wordt....

Verwijderd

ja ik zou ook gewoon een lampie kopen das niet al te duur (15,- bij de Free record) dan gaat het al een stukkie beter :)

Verwijderd

Topicstarter
mmmh, ze hadden een optie moeten doen dat je het contrast kon bij stellen. want ik ga toch een accu er bij kopen, lampje dan ook maar denk ik

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik vind het eigenlijk wel meevallen, als ik achter in de auto ofzo zit kan ik het allemaal nog heel duidelijk zien :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 13:12 schreef Famoso het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen, als ik achter in de auto ofzo zit kan ik het allemaal nog heel duidelijk zien :)
Ja maar dan heb je er ook direct licht op wat door het achterraam v/d auto naar binnenkomt, en ga maar 's met een GBC achterin zitten... ..die is dan echt wel duidelijker.

Ik had het mooier gevonden als het een oplichtend display was geweest zoals bij de Atari Lynx het geval was, maar ja dan deed je volgens mij geen 15 :P uur met 2 penlites :) :)

Verwijderd

Topicstarter
mmh ok, maar GBC Games speel ik toch niet meer,

Is het bij gewone GBA games normaal goed beeld of ook wat donker ? want ik ga donderdag een paar games halen dan heb ik weer salaris :P

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Op maandag 09 juli 2001 16:27 schreef blueeyes het volgende:

[..]
Ik had het mooier gevonden als het een oplichtend display was geweest zoals bij de Atari Lynx het geval was, maar ja dan deed je volgens mij geen 15 :P uur met 2 penlites :) :)
De Lynx 2 had een aan/uit knoppie voor Backlight! Blijft jammer dat ze daar bij Atari beetje naive ideeen hadden op marketing-gebied...

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ja ik heb hem ook :) de GBA het scherm is iet wat aan de donkere kant maar als je gewoon met dag licht speelt of je hebt een lampje erbij (Bij de gameshops kan je een set kopen voor F59,- daar zit de GBA link kabel in Vergrootglas + lampje tastje Batterij pack oplader ervoor en auto oplader) Verder vind ik dat dat ding echt de moeite waard is.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
In overleg met Kaj. is besloten dat GBA eigenlijk in de category gamedevices valt en daardoor in [forum=12] thuishoort.....vandaar deze move:
[forum=gad] >> [forum=12]
Pagina: 1