Ik ben op zoek naar een 144hz monitor met TN-Paneel (IPS is ook welkom maar zal lastig worden binnen mijn budget) nadat ik onlangs een mid-range Game PC gebouwd heb. Mijn huidige monitor is nogal verouderd en heeft 60hz, wat veel te laag is voor bijvoorbeeld FPS games. Aangezien ik een Nvidia kaart heb, is een FreeSync monitor nogal nutteloos. Wel mag de monitor FreeSync hebben, mits de monitor niet opeens prijziger is dan vergelijkbare modellen zonder FreeSync. G-Sync hebben we het maar even niet over, aangezien dit ver buiten mijn budget valt...
Ik zoek een?
144hz monitor met TN-paneel. IPS is natuurlijk ook welkom, maar zal waarschijnlijk niet binnen mijn budget passen.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt tussen de 200 - 300 euro. Goedkoper mag natuurlijk altijd, zolang het maar aan de eisen voldoet.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet zozeer voorkeuren, maar ben al wel het één en ander tegen gekomen, waaronder:
- BenQ XL2411T
- Asus VG248QE
- Iiyama Prolite GB2488HSU-B1
- Iiyama G-Master GB2488HSU-B2
Andere suggesties zijn natuurlijk welkom en graag hoor ik ook waarom je voor deze monitor kiest en wat het beter maakt dan de bovengenoemde modellen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Onlangs heb ik een systeem aangeschaft die draait op onder andere een Ryzen 5 1600 en een GTX 1060.
Ik zoek een?
144hz monitor met TN-paneel. IPS is natuurlijk ook welkom, maar zal waarschijnlijk niet binnen mijn budget passen.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt tussen de 200 - 300 euro. Goedkoper mag natuurlijk altijd, zolang het maar aan de eisen voldoet.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet zozeer voorkeuren, maar ben al wel het één en ander tegen gekomen, waaronder:
- BenQ XL2411T
- Asus VG248QE
- Iiyama Prolite GB2488HSU-B1
- Iiyama G-Master GB2488HSU-B2
Andere suggesties zijn natuurlijk welkom en graag hoor ik ook waarom je voor deze monitor kiest en wat het beter maakt dan de bovengenoemde modellen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Onlangs heb ik een systeem aangeschaft die draait op onder andere een Ryzen 5 1600 en een GTX 1060.
[ Voor 6% gewijzigd door Mibosa op 16-08-2017 17:18 ]