Ik probeer NT4 te installeren op een ouwe celeron 266 machine, met 64MB (wat getest en errorvrij is).
Na uren en uren gekloot te hebben met de scsi config (hangt een pci uw-scsi kaartje in, met daaraan een ibm dcas 4gb) was eindelijk het moment daar dat de NT installer de files van cdrom naar hd ging kopieren. Na een paar procent echter, wordt het scherm zwart en reboot het systeem spontaan.
Ik heb heb de volgende zaken al uitgesloten:
-SCSI (op ide gebeurt hetzelfde)
-mem (uitgebreidde tests op de dimmetjes losgelaten, geen enkele error)
-videokaart (verschillende geprobeert, allemaal hetzelfde resultaat)
-koeling van de cpu (d'r zit nu toch wel zo'n onwijs grote fan op dat 't koellichaam niet eens meer lauw wordt...)
Heeft iemand nog een gouden tip voor me, of moet ik deze machine tot 'brakbak' verklaren?
Na uren en uren gekloot te hebben met de scsi config (hangt een pci uw-scsi kaartje in, met daaraan een ibm dcas 4gb) was eindelijk het moment daar dat de NT installer de files van cdrom naar hd ging kopieren. Na een paar procent echter, wordt het scherm zwart en reboot het systeem spontaan.
Ik heb heb de volgende zaken al uitgesloten:
-SCSI (op ide gebeurt hetzelfde)
-mem (uitgebreidde tests op de dimmetjes losgelaten, geen enkele error)
-videokaart (verschillende geprobeert, allemaal hetzelfde resultaat)
-koeling van de cpu (d'r zit nu toch wel zo'n onwijs grote fan op dat 't koellichaam niet eens meer lauw wordt...)
Heeft iemand nog een gouden tip voor me, of moet ik deze machine tot 'brakbak' verklaren?
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"