Gebruiker spamt om advertentie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-10 13:21

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Topicstarter
Gebruiker MaximsAurelius maakt 2 advertenties aan binnen 1 uur voor het zelfde product. Hij promoot zijn advertentie op het forum onder Professional Networking & Servers (Aruba IAP 315 / 207 series) en besluit vervolgens om een DM te versturen omdat ik al een tijdje mijn AP te koop heb.

"Ik zag dat je een advertentie had voor een accespoint. Nou ben ik zelf niet geinteresseerd, maar ik dacht dat je wellicht wel interesse had in mijn Aruba AP." met een zooi tekst over zijn advertentie erbij.

Lijkt op een nieuw account puur voor de advertentie.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Heb geen verstand van Aruba AP's, maar volgens mij gaat het, zoals de advertenties er nu staan, om twee verschillende exemplaren.

Gespam is inderdaad nergens voor nodig.

[ Voor 15% gewijzigd door Marly op 16-08-2017 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-10 13:21

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Topicstarter
Excuus in dat geval aan MaximsAurelius, ik had iets te vlug gelezen. Het blijken inderdaad 2 losse advertenties te zijn. Desondanks is de forum post en DM's versturen nou niet erg netjes.

Ik denk in dat geval dat de gebruiker gewoon niet door heeft dat "spammen" niet wenselijk is op Tweakers ipv opzettelijk de boel vol spammen.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply