Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ontjie
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-03-2024
Tja, of ik daar nu zo blij van moet worden. Mijn emailadres op yahoo gebruik ik al sinds 1997 en ik mag van geluk spreken dat het altijd goed is gegaan. Maar vanaf 15 september van dit jaar is Yahoo onderdeel van de "Verizon family of companies"
Hopelijk komt deze samenwerking ten goede voor de veiligheid van de mailservice welke in het verleden toch regelmaat gehackt is.

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P107
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-01-2021
Ey! Nog iemand die al tijden bij Yahoo mail zit. Nog nooit iemand anders gezien :). Is mijn eerste en enige mail die ik elke dag gebruik.

[ Voor 3% gewijzigd door P107 op 16-08-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01-10 20:38
Hier ook al tevreden gebruiker sinds '98 of '99. Kan er niet heel erg mee zitten dat ze onder een ander paraplu'tje vallen.

Zolang het blijft werken ben ik blij.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mijn vrouw heeft nog een Yahoo! account (in Azie was een paar jaar geleden nog populair, inmiddels zit daar ook iedereen op andere diensten lijkt het :p )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:06
Ik heb er ook al heeeeeel lang 1, zeker vanaf middelbare school en ik ben nu 34 dus ja :P

Maar het is mijn spam adres dus verder zie ik het allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:41
Ik heb nooit begrepen wat Yahoo! nu voor onderscheidende dienstverlening had waar je geld uit kan halen. Ze hadden ooit eens een zoekmachine naast de Altavista en volgens mij was Geocities van hun... maar verder? Puur brand value?

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfwas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-08-2021
De podcast 'Note to Self' heeft hier toevallig laatst een aflevering over gemaakt, genaamd 'Escape From Yahoo!'. Dit gaat ook over iemand die al heel lang een Yahoo e-mailadres heeft en daar nu min of meer aan vastzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:19

Amphiebietje

In de blubber

Bananenplant schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 16:37:
Ik heb nooit begrepen wat Yahoo! nu voor onderscheidende dienstverlening had waar je geld uit kan halen. Ze hadden ooit eens een zoekmachine naast de Altavista en volgens mij was Geocities van hun... maar verder? Puur brand value?
O.a. makkelijke mailinglijsten met een simpele en bruikbare online reader (YahooGroups), die ze op een gegeven moment hebben "gemoderniseerd" en compleet naar de verdommenis hebben geholpen (uiterst slechte, slome userinterface, slecht functionerende mailinglijst functie, etc.). Ook hadden ze een vertaalmachine, Geocities (inderdaad; ook naar de verdommenis geholpen en vervolgens gedelete), eigenlijk alles om er een goed webportaal van te maken. Zeker eind jaren '90 en begin '00's waren ze goed, totdat ze zonodig van alles "moderner" moesten maken en het veelal molden (eigenlijk net zoals Google DejaNews heeft gemold).

[ Voor 9% gewijzigd door Amphiebietje op 16-08-2017 16:48 ]

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Actualiteit, wetenschap en maatschappij is niet het subforum om dit technieuws te bespreken. De topicstart nodigt bovendien niet erg uit tot discussie, vandaar een slotje.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.