Wijziging User Revieuw - brammaathuis - aCiDcHaOZ

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammaathuis
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23-09-2020
Beste moderators,

Bij deze mijn verzoek tot verwijdering van de review van aCiDcHaOZ op mijn profiel. dit is berust op een misverstand - er heeft geen transactie plaatsgevonden en ik was nog niet bekend met de DM functie van tweakers. Ik hoop dat deze verwijderd kan worden zodat ik normaal kan deelnemen aan Vraag & Aanbod met een schone lei.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Bram Maathuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brammaathuis schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:18:
Beste moderators,

Bij deze mijn verzoek tot verwijdering van de review van aCiDcHaOZ op mijn profiel. dit is berust op een misverstand - er heeft geen transactie plaatsgevonden en ik was nog niet bekend met de DM functie van tweakers. Ik hoop dat deze verwijderd kan worden zodat ik normaal kan deelnemen aan Vraag & Aanbod met een schone lei.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Bram Maathuis
Zoals de sticky zegt, zal je het eerst met de plaatser op moeten nemen. Sowieso zie ik inderdaad dat een overeenkomst tot stand kwam, dus daar kan je je niet op beroepen. Dat je niet wist hoe de site werkte maar wel een bod uitbrengt, dat kan je ook niemand in de schoenen schuiven...

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.