nieuws: AMD levert Vega-chips van verschillende hoogte en afwerkkwaliteit aan...
Ik neem aan dat deze chips alleen verschillen omdat het demo modellen zijn voor de foto en daarbij de afwerking vrij weinig uitmaakt.
Het klinkt bijna als angstzaaierij dat AMD hun productie niet in orde heeft.
De Vega-videokaarten van AMD kunnen met twee verschillende chips worden geleverd, ieder met kleine verschillen in hoogte. Dat levert mogelijk problemen voor koelers op en zou tot beschadigingen van de dies kunnen leiden.
Wat ik hier lees is dat een losse chip, puur voor het laten zien van de chip en dus niet gemonteerd op de printplaat, een afwijking heeft. Waarom staat er dan in de inleiding dat het mogelijk problemen levert voor het monteren van een koeler?De verschillen kwamen aan het licht doordat AMD in de verpakking van de reviewsamples die het aan techmedia leverde, als extraatje een losse Vega-chip, [...] Collega's Hardware.info, dat sinds de overname door de Persgroep ons pand deelt, kreeg ook zo'n pakket, maar met een andere losse chip als verrassing.
Ik neem aan dat deze chips alleen verschillen omdat het demo modellen zijn voor de foto en daarbij de afwerking vrij weinig uitmaakt.
Het klinkt bijna als angstzaaierij dat AMD hun productie niet in orde heeft.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.