Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2 in 1 hybrid laptop voor +/- 900

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Marvin.
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-11 20:32
Beste forumleden van Tweakers,

Mijn vriendin zit bijna dagelijks met een grote, dikke en zware laptop op de bank te klote. Ik wil haar verlossen van deze last door een 2 in 1 hybrid laptop te kopen. Aangezien ik door het de bomen het bos niet meer ziet kwa laptops en websites waar een goede aanbieding te verkrijgen is lijkt het mij handig hier eens navraag te doen.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal gebruikt worden voor websurfen (Salando), films kijken en soms een keer een spelletje zoals hearthstone.

Wat is je budget?
Ik probeer rond de 900 euro uit te komen 100 euro meer of minder mag ook als er een goede meerwaarde tegenover staat.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
buiten de vakantie periode niet maar ook op de bank is het fijn dat de laptop zo licht mogelijk is voor tablet mode. Bij voorkeur natuurlijk ook een goede accuduur. Bouw kwaliteit vind ik ook belangrijk dat je niet het gevoel hebt dat je scherm beweegt als je typt.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee. Ik zoek een laptop met het meeste bang for my buck. Dat wordt dus geen Apple.

Ik heb zelf de HP Spectre x360 13-w010nd gevonden, de reviews zijn positief. Mijn vraag is of jullie een beter model weten of een beter deal (back to school aanbieding) op een andere site hebben gevonden, ik ben vast niet alleen opzoek naar een 2 in 1 laptop. Een 15 inch model vind ik ook prima.

https://www.electrocorner.nl/hp-spectre-x360-13-w010nd.html

Kortom: Weten jullie een beter model voor ongeveer het zelfde geld met betere spec's of heb ik met mijn vondst een goede deal te pakken. Ik ben benieuwd! Bedankt alvast voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Marvin

Alle reacties

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Waarom koop je niet gewoon een tablet? Eventueel met tobo cover

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:28

• Marvin.
Switchie schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:59:
Waarom koop je niet gewoon een tablet? Eventueel met tobo cover
Met een combo kan ze ook nog gemakkelijk iets met word doen.
Ik ben echt opzoek naar een hybrid laptop.

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-11 19:06
reviews: Acer Switch 3 - Complete tablet voor wie niet te veel eist

Wellicht wat aan de kleine kant met 12,2 inch. Verder heb je niet echt veeleisende taken wat de 2-1 moet aankunnen dus dan zijn er vast nog wel meer alternatieven.

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:14
http://www.dell.com/nl/p/...-in-1-laptop/pd?ref=PD_OC

deze zijn prima en wat sneller dan vergelijkbare (qua prijs) HP's

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Marvin. schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:21:
Met een combo kan ze ook nog gemakkelijk iets met word doen.
Wat gek... Kan me niet herinneren deze wens in de topicstart gelezen te hebben.

”Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal gebruikt worden voor websurfen (Salando), films kijken en soms een keer een spelletje zoals hearthstone.”

Hmmm.... Nee, 10 keer gelezen maar nergens "Word"
Ik word oud denk ik..

Overigens ram ik dagelijks menig excel sheet door mijn Ipad maar dat even terzijde :)
Ik ben echt opzoek naar een hybrid laptop.
Vertel.. Waarom die overtuiging?

[ Voor 31% gewijzigd door Switchie op 16-08-2017 13:35 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 20:04
De HP Spectre x360 is op dit moment de koning van de consumenten 2-in-1 klasse, zeker met zijn batterij duur. Het is een mooi en redelijk licht apparaat. Voelt stevig aan en heeft een prachtig scherm. Afhankelijk van wat je er op aan wilt sluiten kan het aantal en soort poorten wat irritant zijn (1x USB-A en 2x USB-C/Thunderbolt3).

Ik zou zeggen, niet meer over nadenken en gewoon kopen.

while (! ( succeed = try ()));

• Marvin.
Switchie schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:31:
[...]

Wat gek... Kan me niet herinneren deze wens in de topicstart gelezen te hebben.

”Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal gebruikt worden voor websurfen (Salando), films kijken en soms een keer een spelletje zoals hearthstone.”

Hmmm.... Nee, 10 keer gelezen maar nergens "Word"
Ik word oud denk ik..

Overigens ram ik dagelijks menig excel sheet door mijn Ipad maar dat even terzijde :)

[...]

Vertel.. Waarom die overtuiging?
Ben jij misschien een beetje gefrustreerd? Zo komt het lezen van je tekst een beetje over. Het gebruik van Word staat er niet bij nee, nog tal van andere activiteiten die ik of mijn vriendin wellicht nog eens gaan doen op een nieuwe laptop ook niet. Ik had niet verwacht dat het van belang was.

De overtuiging heb ik omdat ik van mening bent dat je met een hybrid laptop het beste hebt van beide werelden.
Bedankt voor het alternatief, ziet er goed uit, wel een zwaar ding. ik ga er een review van opzoeken.
Purehz schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:25:
reviews: Acer Switch 3 - Complete tablet voor wie niet te veel eist

Wellicht wat aan de kleine kant met 12,2 inch. Verder heb je niet echt veeleisende taken wat de 2-1 moet aankunnen dus dan zijn er vast nog wel meer alternatieven.
Bedankt voor de suggestie. De 12,2 inch scherm is wel erg klein, ik vind een 13 inch scherm al klein.
hans_lenze schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:35:
De HP Spectre x360 is op dit moment de koning van de consumenten 2-in-1 klasse, zeker met zijn batterij duur. Het is een mooi en redelijk licht apparaat. Voelt stevig aan en heeft een prachtig scherm. Afhankelijk van wat je er op aan wilt sluiten kan het aantal en soort poorten wat irritant zijn (1x USB-A en 2x USB-C/Thunderbolt3).

Ik zou zeggen, niet meer over nadenken en gewoon kopen.
Fijn om te weten. Ik ben vrij nieuw in dit segment dus ik heb geen idee welke modellen en merken goed presteren.

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Marvin. schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:16:
Ben jij misschien een beetje gefrustreerd? Zo komt het lezen van je tekst een beetje over. Het gebruik van Word staat er niet bij nee, nog tal van andere activiteiten die ik of mijn vriendin wellicht nog eens gaan doen op een nieuwe laptop ook niet. Ik had niet verwacht dat het van belang was.
Nee hoor, alles behalve. Maar aardig dat je het vraagt :)

Als ik met iemand meedenk (in dit geval met jou) wil ik een zo goed mogelijk advies geven.
Het kijken van een filmpje of het werken word is een gigantisch verschil. Als ik niet weet dat er in Word gewerkt wordt, is de kans groot dat ik een compleet andere laptop adviseer dan wanneer ik weet dat er elke dag actief brieven worden getypt.
Bedankt voor de suggestie. De 12,2 inch scherm is wel erg klein, ik vind een 13 inch scherm al klein.
Wel lekker voor op de bank.
Een 15" of zelfs 17" wil je niet op schoot hebben

Think outside the box @Marvin.

#ProductPrijsSubtotaal
1Lenovo IdeaPad 320-15IKBN 80XL00MHMH€ 699,-€ 699,-
1Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2016) WiFi Zwart€ 205,-€ 205,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 904,-

Mrs. Marvin filmpje op de tablet en Mr. Marvin kan tegelijkertijd in Word zijn verslagen wegtypen :) _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door Switchie op 16-08-2017 19:22 ]

Pagina: 1