[bug] ’ staat in titel van pagina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Het moet natuurlijk niet ' zijn maar er staat ’ in de titel

Bij het artikel geek: Slimme camera’s detecteren artsen die in ziekenhuis hun handen ni...

Staat er in de html code

<title>Slimme camera&amp;#8217;s detecteren artsen die in ziekenhuis hun handen niet wassen - IT Pro - .Geeks - Tweakers</title>

Dit willen jullie waarschijnlijk anders hebben :)

[ Voor 7% gewijzigd door A-Jay op 16-08-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:28

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt me handiger als een redacteur daar gewoon even een ' van maakt ;)

--> Geachte Redactie dus

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
crisp schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:50:
Het lijkt me handiger als een redacteur daar gewoon even een ' van maakt ;)

--> Geachte Redactie dus
Overal staat er keurig een ' behalve in de titel van de pagina... dus naast het feit dat de reactie het kan aanpassen is het een bug die lijkt op de vorige die ik zag. [bug][reviews] ≠ staat leesbaar in de link

Ik heb dus het gevoel dat de redactie ' heeft ingetikt de code dit omzet in &#8217; en dat daarna het & teken weer geasceped word met &amp; ofzo...

[ Voor 24% gewijzigd door A-Jay op 16-08-2017 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

A-Jay schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:36:
[...]

Overal staat er keurig een ' behalve in de titel van de pagina... dus naast het feit dat de reactie het kan aanpassen is het een bug die lijkt op de vorige die ik zag. [bug][reviews] ≠ staat leesbaar in de link

Ik heb dus het gevoel dat de redactie ' heeft ingetikt de code dit omzet in ’ en dat daarna het & teken weer geasceped word met & ofzo...
Het grootste probleem is dat we (nog) geen UTF8-ondersteuning hebben binnen onze website. Dat is an sich geen bug, maar helaas ook niet iets wat we simpelweg even 'aan' kunnen zetten. Op veel plekken kunnen we om de limitaties heenwerken, maar niet overal. Het is dan simpeler om in dit soort gevallen gewoon het teken in kwestie even te vervangen, zeker als het karakter tov de ANSI/Latin-variant weinig verschilt (ok, een apostrof is mooier en netter dan een 'single quote', maar voorheen werd ook altijd met de single quote gewerkt).

Hopelijk kunnen we over afzienbare tijd dit probleem voor eens en altijd oplossen; het project om over te gaan op UTF8 staat al op de (lange termijn) roadmap :)

[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 16-08-2017 13:51 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:16
Iets met een toetsenbordinstelling waarschijnlijk. Ik heb er nu een gewone ' van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:37

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Meestal heb ik het wel in de smiezen, maar kennelijk was ik een keer vergeten ctrl + shift te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Xtuv schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:45:
Iets met een toetsenbordinstelling waarschijnlijk. Ik heb er nu een gewone ' van gemaakt.
Als programmeur is dat een van de eerste dingen die je aanpast bij een nieuwe pc of laptop :p

Intentionally left blank

Pagina: 1