Toon posts:

downloads van ssd naar hdd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,

Ik heb sinds gisteren een game pc gebouwd, alleen nu is mijn SSD de C: schijf en de HDD de D: schijf, verder geen probleem lijk mij, alleen de downloads gaan automatisch op de SSD staan, maar wil deze automatisch naar de HDD laten gaan. wil alleen windows op de SSD hebben en eventueel grotere zware spellen. Maar over het algemeen dat downloads etc automatisch naar de HDD gaan, hoe verander ik dit?

Thanks!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Downloads van welk programma? Als het gaat om internet browsers, daar kun je gewoon in de instellingen opgeven naar welke map er standaard gedownload wordt.

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

^ dat dus inderdaad.

"De downloads"

Waar van? De downloads van Windows updates? Vanuit Firefox of Chrome, Windows Internet Explorer, applicatie X?

Geef eens wat meer info... als het om de browser gaat, dan moet in de instellingen van de browser aan te geven zijn waar downloads default opgeslagen worden. Normaal gesproken zal dit de map Downloads in de je profiel zijn, maar dit is gewoon aan te passen...

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Verwijderd

Topicstarter
oh stom. downloadde iets van mijn browser idd. Had er even niet bij stil gestaan dat ik dat in de browser instellingen moet aanpassen...

• KermieCow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025

KermieCow

to MOoh or not to MOoh...

Of je kan nog de default windows download map naar je HDD verplaatsen.. dan verhuizen alle browser locaties automatisch mee.

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:52
Natuurlijk is dit ook heel makkelijk op Google te vinden ;)
Pagina: 1