It's never easy.....
ik ga m voorlopig nog niet flashen, want dan ben is die niet meer regiovrij. Wat ik hoorde is dat de nieuwe firmware onder meer zorgt voor een meer stabiele cd/dvd..
ik ben ook benieuwd of er iemand verschil merkt.
ik ben ook benieuwd of er iemand verschil merkt.
Real Men don't make backups. They upload it via ftp and let the world mirror it. -Linus Torvalds
We wachten met spanning af! 
ik heb nl. ook een 105S.
ik heb nl. ook een 105S.
Whatever.
Het onderstaande zag ik bij de meuktracker
Dus het is wel zinvol om hem te flashen als je geen ander regio DVD's gebruik. Maar nu nog een vraag ik gebruik WinXP maar daar zit geen DOS in hoe moet ik hem flashen.Ik heb deze firmware dus geinstalleerd en er is wel degelijk een verschil. Het loaden en onloaden van een cd (slot-in) gaat soepeler en met minder geluid!
Ik heb geen regio 1 DVD's en hoef nog niet zo nodig een regiovrije DVD speler.
Voor anderen die er ook zo over denken dus een goede firmware upgrade die het lawaai van mijn Pioneer 105S merkbaar vermindert en de overall werking verbetert!
It's never easy.....
Verwijderd
Gewoon ff bij iemand een opstartdiskette maken (en als je geen floppydrive hebt een bootable cd makenOp zondag 08 juli 2001 22:13 schreef hirogene het volgende:
Het onderstaande zag ik bij de meuktracker
[..]
Dus het is wel zinvol om hem te flashen als je geen ander regio DVD's gebruik. Maar nu nog een vraag ik gebruik WinXP maar daar zit geen DOS in hoe moet ik hem flashen.