Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 958623

Topicstarter
hallo beste mensen van tweakers, ik heb gisteravond mijn gloednieuwe macbook pro 2017 opgehaald voor mijn opleiding. zoals vele studenten houd ik ervan om mijn vrije avonden aan Netflix te spenderen.

MAAR blijkbaar is er geen app zoals op windows Android en iPhone, alleen third party apps waarvan ik niet weet of ze betrouwbaar zijn en dezelfde functies hebben als de officiële windows Android en iOS app. (zoals offline downloads) op internet kijken kan wel, maar dan word er maar tot 1080p ondersteund, terwijl ik een account heb wat 4k ondersteunt.

dus ik zit nu met twee vragen:
1. zijn de third party apps betrouwbaar en hebben ze dezelfde functies als de windows 10 app?
2. als er toevallig iemand is die dit weet of kan inschatten, zou Netflix nog op het progamma hebben om een app voor macOS te maken?

alvast bedankt.

Beste antwoord (via Anoniem: 958623 op 21-08-2017 15:42)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Nuance: netflix wil het (nog) niet ondersteunen. De nieuwe mac pro's draaien gewoon Kaby Lake en dus geschikt voor hdcp 2.2

Schijnt overigens wel dat de aanstaande ATV wel netflix 4k ondersteund dus het zou mij niet verbazen als er binnen aanzienlijke tijd ook wel wat wijzigingen komen voor support van de nieuwste generatie pro's

Tot die tijd zit er voor @Anoniem: 958623 waarschijnlijk niets anders op dan een Bootcamp en Netflix vanuit de Edge browser aanspinnen

[ Voor 16% gewijzigd door Switchie op 16-08-2017 01:33 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
Netflix ondersteunt dat niet. Die leveren alleen 4K op een specifiek setje apparaten, en niet op computers. Misschien dat ze later ooit 4K via de browser of via een app gaan aanbieden voor computers.

[ Voor 30% gewijzigd door johnkeates op 16-08-2017 01:24 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Nuance: netflix wil het (nog) niet ondersteunen. De nieuwe mac pro's draaien gewoon Kaby Lake en dus geschikt voor hdcp 2.2

Schijnt overigens wel dat de aanstaande ATV wel netflix 4k ondersteund dus het zou mij niet verbazen als er binnen aanzienlijke tijd ook wel wat wijzigingen komen voor support van de nieuwste generatie pro's

Tot die tijd zit er voor @Anoniem: 958623 waarschijnlijk niets anders op dan een Bootcamp en Netflix vanuit de Edge browser aanspinnen

[ Voor 16% gewijzigd door Switchie op 16-08-2017 01:33 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Yes, dat is inderdaad zoals het er vooralsnog voorstaat.

Maar TS' zijn pro heeft een Kaby Lake soc en de nieuwe ATV schijnt netflix 4k te ondersteunen. Hoop dus voor ts dat 1+1=2

Lijkt mij iig niet onwaarschijnlijk dat er nog wel een updatetje aan komt in de toekomst.
Steek mijn hand er alleen niet voor in het vuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 958623

Topicstarter
hmmmm dat word dus een 4k scherm kopen voor mn gaming setup, dat moest ik toch nog doen.
jammer, maar helaas. hopen dat er in het komende jaar een mooi updateje voor komt. XD

bedankt voor de hulp!
Pagina: 1