Na lang zoeken ben ik zelf tot een game systeem gekomen ik had er nog wat vraagjes over. Ik had al eens een post gemaakt maar ik heb sinds toen nog heel wat aangepast.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem gebruiken voor de laatste games + games in de toekomst om hoge settings te spelen. Ik maak ook gebruik van zware programmas (photoshop, beetje video editing met premiere/after effects, cinema4d,..)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo'n 1600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
""
""
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Ik heb voor Intel gekozen omdat dit momenteel nog een stap voor staat op vlak van gaming, en is meer dan genoeg voor de dingen die ik wil doen buiten gamen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er 2 schermen op aansluiten. 1 scherm zal 2560x1440 zijn.
Ga je overklokken?
Ja, ik wil kunnen overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn mijn componenten compatibel? Verder wil ik weten of mijn cooler goed genoeg is om de cpu te overklokken. Andere opmerkingen zijn ook welkom!
Alvast bedankt
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem gebruiken voor de laatste games + games in de toekomst om hoge settings te spelen. Ik maak ook gebruik van zware programmas (photoshop, beetje video editing met premiere/after effects, cinema4d,..)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo'n 1600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
""
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 333,95 | € 333,95 |
| 1 | ASRock Z270 Killer SLI | € 136,- | € 136,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB | € 572,- | € 572,- |
| 1 | be quiet! Pure Base 600 Window Zwart | € 94,- | € 94,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,52 | € 135,52 |
| 1 | EVGA SuperNOVA 750 G2 | € 127,40 | € 127,40 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 164,- | € 164,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.592,82 | |
""
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Ik heb voor Intel gekozen omdat dit momenteel nog een stap voor staat op vlak van gaming, en is meer dan genoeg voor de dingen die ik wil doen buiten gamen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil er 2 schermen op aansluiten. 1 scherm zal 2560x1440 zijn.
Ga je overklokken?
Ja, ik wil kunnen overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn mijn componenten compatibel? Verder wil ik weten of mijn cooler goed genoeg is om de cpu te overklokken. Andere opmerkingen zijn ook welkom!
Alvast bedankt