Toon posts:

H2O + LAN-Party ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ja mensen ik ben overtuigd ik wil gaan waterkoelen. Alleen had ik nog een vraag:

Is het mogelijk om te H2O pc naar lanparties te gaan verslepen en waar moet je dan vooral op letten?

Ik ga wel eens naar dat soort parties en ik heb het daar altijd erg naar men zin alleen heb ik maar 1 game-pc en als ik die met water ga koelen wil ik die wel mee kunnen menen.

Als ik waterkoeling neem wil ik dit allemaal in men kast bouwen dus daar zal het niet aan liggen maar is er geen groot risico dat het gaat lekken of kan je het beter leeg laten lopen voordat je gaat slepen met je case?

Thanx H A W K

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

ja dit is mogelijk, mits je ervoor zorgt dat niets lekt, vooral je resevoir niet.

iStockphoto

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 08 juli 2001 15:25 schreef cheshire87 het volgende:
ja dit is mogelijk, mits je ervoor zorgt dat niets lekt, vooral je resevoir niet.
hoe zorg ik daar voor? dichtkitten

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Op zondag 08 juli 2001 15:29 schreef Hawk666 het volgende:

[..]

hoe zorg ik daar voor? dichtkitten
Lijkt mij logisch ....

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 08 juli 2001 15:30 schreef NuKeFaCe het volgende:

[..]

Lijkt mij logisch ....
maar is het dat ook ;)

wat zijn jullie ervaringen hier mee, wie neemt nog meer zijn watergekoelde bak mee naar lanparties en hebben jullie daar ooit problemen mee gehad? wat doen jullie om problemen te voorkomen?

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 22:25
Kan best goed, als ja alles goed aan sluit dan lekt het echt niet. Waar ik wel even zou doen als je aan gekomen bent op de party, is het checken of je waterkoelblok nog goed op je CPU zit, meestal zijn die aan sluitingen niet heel goed, en kunnen los schieten door het gesleep met de kast ( ik spreek uit ervaring :( )

veel waterpret ;)

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Of je maakt een waterkoel pc zonder een reservoir. Heb je veel minder kans dat het gaat lekken.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 08 juli 2001 15:39 schreef Rempage0611 het volgende:
Of je maakt een waterkoel pc zonder een reservoir. Heb je veel minder kans dat het gaat lekken.
maar hij kan ook nog lekken bij het blok of bij de radiator. scheelt het trouwens veel of je wel of geen reservoir gebruikt in temp

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Maak er zo'n fill&bleed systeem van. Dus die je kunt laten leeglopen en weer kunt vullen...

Bij oc-shop hebben ze er geloof ik de aansluitingen voor, maar het is goed zelf te maken. Zoek ff op GoT hierover

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 16:58 schreef Razorfist het volgende:
Bij oc-shop hebben ze er geloof ik de aansluitingen voor, maar het is goed zelf te maken. Zoek ff op GoT hierover
of waterkoeling.nl forum ;) speciaal voor al u watervragen..

Verwijderd

Ik heb mijn reservoit buiten de kast (omdat hij best warm word) dus ik laat mijn setup gewoon leeg lopen. Ik weet dan tenminste zeker dat er niks verkeerd gaat. Het enige probleem dat ik nu heb is dat ik een jerry-can gedest. water mee moet nemen

Dus: Laat je systeem leeg lopen, net zo makkelijk.

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Eigenlijk zouden ze op een goede lanparty naast de nodige hoeveelheid jolt & fastfood, ook een aardige hoeveelheid gedestilleerd h2o moeten regelen.
Pagina: 1