PCI videokaart

Pagina: 1
Acties:

• OwDeeBee
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-03-2021
Ik ben op zoek naar een goeie (cheape) pci videokaart, die mijn huidige videokaart kan vervangen (gare diamond stealth). Ik wil een pci opdat ik hem niet hoef wegtegooien als ik mijn toekomstige nv10/15/20 koop, ik wil voorlopig dus gewoon nog ff vooruit met een pci-kaart. Eventueel zou die ook in mijn oude pc kunnen dan...

Nou jullie weten nu waarom ik pciwil , dus me toch een agp aanraden heeft weinig nut, (tenzij het een cheape hercules prophet ddr is). Maar welke pci kan ik nu het best kopen (tnt2 ultra) en waar vind ik die (onvindbaar?) en voor hoe duur (vriendenprijsje :))

OwDeeBee a.k.a. RUNd

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
Voodoo3 misschien? Of anders een Asus v3800 PCI. Bij www.informatique.nl _hadden_ ze 'em. Net ff gekeken en ik zag hem niet meer staan, maar je kan ze natuurlijk ff bellen :)
Je kan ook nog naar zo'n gare Savage4 kijken :)

• OwDeeBee
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-03-2021
Hoe staat die Asus tegenover laten we zeggen een 770 of een xentor ???

Of maakt dat voor wat ik wil (temp. oplossing tot ik de nvxx ga kopen) niet zoveel uit?

Verwijderd

OwDeeBee>>ik denk dat je van geluk mag spreken als je een pci tnt2 kan vinden, en ik denk al helemaal niet dat je nog enige keus hebt in welke je wilt kopen.
De Asus is 1 van de weinige(lees=totale aantal van <2 ofsow), lijkt mij.
Maar waarom geen Voodoo3 3000 PCI?
Flinke koeler erop en flink overklokken.

Mzls, hATEway