Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:
Helaas werkt het aanpassingspenseel niet meer in lightroom. Ik kan hierdoor niet verder en vraag me aff in hoeverre het aal mijn laptop of lightroom (verouderde versie) ligt.
Ik zou heel graag tips krijgen om dit op te lossen.
Bij tijden doet hij het weer even, maar even later stopt hij weer. Ik word er hopeloos van :( Heel graag tips!

Relevante software en hardware die ik gebruik:
LR5.0
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd de grafische kaart stil te zetten. Deze kon ik niet vinden in lightroom. Het lukt mij niet om andere oplossingen te vinden.

Heel graag reactie, heel erg bedankt!!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan het niet zijn dat je door middel van een toetsencombinatie het penseel uitzet? Volgens internet zou de 'O' het masker weer inschakelen. Via de helpfunctie van Lightroom kan je zien welke sneltoetsen er zijn per module.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee helaas is heet dat niet. Ook als het masker is ingeschakeld, toont hij het gemaskeerde deel niet. Hij reageert ook niet als ik aan de schuifregelaars zit, voor de rest doet lr alles goed. Andere opties nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:28

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:56:
Nee helaas is heet dat niet. Ook als het masker is ingeschakeld, toont hij het gemaskeerde deel niet. Hij reageert ook niet als ik aan de schuifregelaars zit, voor de rest doet lr alles goed. Andere opties nog?
Zou je eens een backup kunnen maken van je profiel en deze stappen volgen?
https://www.lightroomquee...t-lightrooms-preferences/

offtopic:
wel op eigen risico uiteraard
.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad