Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik maak de pc voor een jongen van 13 jaar. Hij wil goed kunnen gamen op een 1080p scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet perse, ik zoek gewoon de beste prijs kwaliteit verhouding
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1060, omdat deze toch wel een tijdje mee kan. Ik heb gekozen voor een ryzen 1600, lijkt mij een goede processor. 8gb werkheugen lijkt mij voorlopig voldoende. 450W voeding, 1tb hardeschijf. Bespaard op een SDD om te prijs wat te drukken. Ook bespaard op behuizing.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige eis is een game pc die een paar jaar mee kan blijven draaien rond de 60 fps. Het liefst zo lang mogelijk natuurlijk voor deze prijs.
Ga je overklokken?
Nee kost extra.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoveel mogelijk bang for buck en wat tips om de pc nog beter te maken. Misschien toch voor een i5/i7 gaan?
Ik maak de pc voor een jongen van 13 jaar. Hij wil goed kunnen gamen op een 1080p scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet perse, ik zoek gewoon de beste prijs kwaliteit verhouding
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1060, omdat deze toch wel een tijdje mee kan. Ik heb gekozen voor een ryzen 1600, lijkt mij een goede processor. 8gb werkheugen lijkt mij voorlopig voldoende. 450W voeding, 1tb hardeschijf. Bespaard op een SDD om te prijs wat te drukken. Ook bespaard op behuizing.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Enige eis is een game pc die een paar jaar mee kan blijven draaien rond de 60 fps. Het liefst zo lang mogelijk natuurlijk voor deze prijs.
Ga je overklokken?
Nee kost extra.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoveel mogelijk bang for buck en wat tips om de pc nog beter te maken. Misschien toch voor een i5/i7 gaan?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 201,95 | € 201,95 |
| 1 | ASRock AB350M Pro4 | € 78,- | € 78,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G (rev. 1.0) | € 308,55 | € 308,55 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 45,60 | € 45,60 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 34,50 | € 34,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 64,51 | € 64,51 |
| 1 | Corsair VS450 | € 38,95 | € 38,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 772,06 | |