Hallo,
Ik ben opzoek naar mensen die mij kunnen voorzien van advies om een budget game pc bij elkaar te rapen.
Ik beschik niet over heel veel centjes maar wil wel graag de laatste games kunnen runnen. Ik hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met een budget PC graag gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben maar een arme student.Dus ik zou graag met jullie hulp een goede budget game PC bouwen die de huidige games met gemak kan afspelen. De kosten hiervoor zijn rond de 450 euro indien dit mogelijk is? anders mag het wat meer zijn, ik kan eventueel nog even door sparen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb al een goed beeldscherm en een fatsoenlijk toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vertellen jullie mij maar wat ik nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer mag zo stil mogelijk indien het budget dat toestaat .
Ga je overklokken?
Zou niet weten hoe?
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen voorzien van een goeie build of fatsoenlijk advies indeze. Bvd!
ik heb zelf ook al wat inelkaar geknutseld echter vind ik deze vrij prijzig. wellicht dat jullie hier wat mee kunnen om aan te passen :
Ik ben opzoek naar mensen die mij kunnen voorzien van advies om een budget game pc bij elkaar te rapen.
Ik beschik niet over heel veel centjes maar wil wel graag de laatste games kunnen runnen. Ik hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met een budget PC graag gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben maar een arme student.Dus ik zou graag met jullie hulp een goede budget game PC bouwen die de huidige games met gemak kan afspelen. De kosten hiervoor zijn rond de 450 euro indien dit mogelijk is? anders mag het wat meer zijn, ik kan eventueel nog even door sparen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb al een goed beeldscherm en een fatsoenlijk toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vertellen jullie mij maar wat ik nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer mag zo stil mogelijk indien het budget dat toestaat .
Ga je overklokken?
Zou niet weten hoe?
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen voorzien van een goeie build of fatsoenlijk advies indeze. Bvd!
ik heb zelf ook al wat inelkaar geknutseld echter vind ik deze vrij prijzig. wellicht dat jullie hier wat mee kunnen om aan te passen :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 229,- | € 229,- |
| 1 | MSI B250M PRO-VH | € 66,57 | € 66,57 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 GAMING X 2G | € 135,95 | € 135,95 |
| 1 | Zalman T2 Plus | € 25,49 | € 25,49 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | be quiet! System Power B8 350W | € 38,78 | € 38,78 |
| 1 | Samsung 750 EVO (bulk) 120GB | € 48,13 | € 48,13 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 606,87 | |