Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Tweakers Express code nog niet ontvangen voor Gamescom?

Pagina: 1
Acties:

• milanosie
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 23:41
Mede-auteur:
  • zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:24

zeef

Alle tickets t/m gisterenavond hebben per mail een gamescom code ontvangen. Check je spambox als je de code niet ziet. Kun je niets vinden? Mail naar concepts@tweakers.net. Heb je voor vertrek niets ontvangen? Geen nood! Kom dan in de Express even naar de infobalie in wagon 6. Daar hebben we het bestand met alle codes en vissen we de jouwe er zo uit. ;)

Tickets die na 23 augustus zijn gekocht of geactiveerd: we doen ons best om ze nog te versturen,maar kunnen niet beloven dat dat lukt. Heb je niets ontvangen voor vertrek? Kom dan in de Express even naar de infobalie in wagon 6. Daar hebben we het bestand met alle codes en vissen we de jouwe er zo uit. ;)

Veel plezier en goede reis!

quote:
Hoi,

Zowel ik als mijn vrienden hebben kaarten voor de Tweakers Express gekocht, en daarbij stond dat je uiterlijk 14 dagen voor vertrek een code voor Gamescom tickets zou ontvangen.

Wij hebben nog niks ontvangen, is dit alleen ons of hebben andere mensen ook nog niks?
We willen wel graag naar binnen komen namelijk :)

Groetjes

zeef wijzigde deze reactie 24-08-2017 13:22 (53%)

• naitsoezn
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

naitsoezn

Moderator General Chat
AZ -> LA

naitsoezn zegt: "Nait Soez'n!"

• UrbanWoodz
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 20-09 14:41
Jullie zijn niet de enige. Ook ik heb mijn code nog niet ontvangen. Ik had eergisteren nog een mail gestuurd wat betreft de code, maar daar heb ik nog geen reactie op gehad.

:)

• milanosie
quote:
UrbanWoodz schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 06:20:
Jullie zijn niet de enige. Ook ik heb mijn code nog niet ontvangen. Ik had eergisteren nog een mail gestuurd wat betreft de code, maar daar heb ik nog geen reactie op gehad.
Ook ik heb gemaild, zaterdag, maar nog geen reactie...

• zeef

zeef

Communitymanager in ruste

Topicstarter
Hoi, even mailen naar tweakersexpress@tweakers.net en we gaan het uitzoeken voor je. Door de omslachtige manier verhoogde veiligheidsprocedure zitten er wat extra stappen in het proces.

Tweakers Elect #eindbaas vanaf 1/10

• milanosie
quote:
zeef schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:38:
Hoi, even mailen naar tweakersexpress@tweakers.net en we gaan het uitzoeken voor je. Door de omslachtige manier verhoogde veiligheidsprocedure zitten er wat extra stappen in het proces.
Zojuist gemaild met informatie over welke tickets er missen, ik zal wel evenjes wachten op een antwoord dan.

• UrbanWoodz
quote:
zeef schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 13:38:
Ik heb een mailtje gestuurd!

• Nogne
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 19:07

Nogne

Weet niet waar hij over praat

Jullie hebben zojuist van mij ook een mail ontvangen :)

Dit staat er in de mail van de TE tickets:
" Tevens ontvang je uiterlijk 14 dagen voor vertrek een e-mail met daarin jouw unieke ticketcode waarmee je zelf je ticket voor de Gamescom kan verzilveren. Informatie omtrent deze procedure staat uitgebreid beschreven in deze e-mail."

De informative omtrent de procedure kan ik ook nergens in de mail vinden.

Nogne wijzigde deze reactie 16-08-2017 14:07 (76%)

>.<

• Lars.
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 12-10 19:31
quote:
Nogne schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:06:
Jullie hebben zojuist van mij ook een mail ontvangen :)

Dit staat er in de mail van de TE tickets:
" Tevens ontvang je uiterlijk 14 dagen voor vertrek een e-mail met daarin jouw unieke ticketcode waarmee je zelf je ticket voor de Gamescom kan verzilveren. Informatie omtrent deze procedure staat uitgebreid beschreven in deze e-mail."

De informative omtrent de procedure kan ik ook nergens in de mail vinden.
Zoals ik het lees zou die informatie moeten staan in de e-mail met de ticketcode, die je dus nog niet hebt gekregen. Correct me if I'm wrong though @zeef

Dura lex, sed lex
Aangeboden: allerlei hardware.
Vaarwel en tot nooit meer ziens dan maar. :'( ;w

• zeef

zeef

Topicstarter
quote:
Lars. schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:08:
[...]

Zoals ik het lees zou die informatie moeten staan in de e-mail met de ticketcode, die je dus nog niet hebt gekregen. Correct me if I'm wrong though @zeef
Mail al je vragen over tickets naar tweakersexpress@tweakers.net. Ik doe zelf niets met de ticketafhandeling. :)

• Nogne

Nogne

Zo had ik het nog niet bekeken, dat klinkt wel logisch inderdaad :p

>.<

• Lars.
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 12-10 19:31
quote:
Nogne schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:10:
Zo had ik het nog niet bekeken, dat klinkt wel logisch inderdaad :p
Kan het mis hebben hoor, maar dat is hoe ik het lees. :)
quote:
zeef schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:10:
[...]

Mail al je vragen over tickets naar tweakersexpress@tweakers.net. Ik doe zelf niets met de ticketafhandeling. :)
Ah, mijn fout, ging er even vanuit dat jij er bij betrokken was. :) Mijn excuses. :)

Dura lex, sed lex
Aangeboden: allerlei hardware.
Vaarwel en tot nooit meer ziens dan maar. :'( ;w

• SunnieNL
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 23-11 07:25
Hier hetzelfde probleem. Heb ook al gemaild.
Kan ook niets in de spambox vinden (waar de meeste mailtjes van tweakers door outlook.com worden achtergelaten)

SunnieNL wijzigde deze reactie 17-08-2017 19:19 (32%)

• Nogne

Nogne

quote:
SunnieNL schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 19:18:
Hier hetzelfde probleem. Heb ook al gemaild.
Kan ook niets in de spambox vinden (waar de meeste mailtjes van tweakers door outlook.com worden achtergelaten)
Mail van Tweakers en Eventbrite komen bij mij altijd in de Postvak In, en heb de codes ook niet voorbij zien komen. Of de codes zijn vanuit een ander mail adres gestuurd, dan kan het voorkomen dat er mail in de spambox terecht komt (maar ook daar heb ik niks ontvangen).

>.<

• UrbanWoodz
Ik heb mijn code inmiddels ontvangen en mijn ticket verzilverd! :)

• CuthalionNL
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 21-08 18:18
Nog niks ontvangen.
Begin me nu toch wel zorgen te maken

• zeef

zeef

Topicstarter
quote:
CuthalionNL schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 06:22:
Nog niks ontvangen.
Begin me nu toch wel zorgen te maken
Geen zorgen maken maar even mailen. Komt allemaal goed. Helaas wordt onze mail door sommige providers als spam gezien. :/

• CuthalionNL
Vorige week gemailt, nog geen reactie, vandaag gebelt, ze zouden terug bellen maar nog helemaal niets :'(

• Puc van S.
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 23-11 15:42
quote:
CuthalionNL schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:52:
Vorige week gemailt, nog geen reactie,
Die is ook niet in de spam terecht gekomen zoals Zeef hierboven zegt? Bij mij zat de originele mail ook in de spam trouwens (outlook.com)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch]

• CuthalionNL
Spam zit helemaal niks in. Op beide accounts gekeken.
Dus hoop wel dat ze dit op tijd oplossen :/
Vorig jaar had ik ook al problemen met de tickets dat ik steeds geen bevestiging kreeg.

• iBugged
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 23:16
Mijn Gamescom code (en waarschijnlijk die van iedereen) werd verzonden vanaf het mailadres concepts@tweakers.net, misschien helpt het de zoektocht of kan je een uitzondering maken voor dat adres eventueel :P

• CuthalionNL
Nope, helemaal niets :/

• CuthalionNL
Net wel een mail gehad van tweakers met info over bussen en een app die we kunnen testen.
Nog niks over tijden dat de trein vertrekt en geen code voor mn GamesCom tickets.
Blijkbaar krijg ik mail wel gewoon binnen.

• iBugged
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 23:16
Komt omdat die mail vanuit Eventbrite is verstuurd en de code voor Gamescom niet :)

• zeef

zeef

Topicstarter
We zijn druk bezig met de codes opnieuw verzenden waar nodig en met van die *($_*_#* spamlijst te komen.

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

Ik dacht ook de e-mail met verwijzing naar het verzilveren nog niet te hebben ontvangen, maar reeds 11 augustus te hebben gekregen.

Zoek de e-mail met als onderwerp Verzilver jouw unieke Gamescom ticketcode.

LinkedIn WoT Cash Converter WoWs invite

• milanosie
quote:
PcDealer schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 13:40:
Ik dacht ook de e-mail met verwijzing naar het verzilveren nog niet te hebben ontvangen, maar reeds 11 augustus te hebben gekregen.

Zoek de e-mail met als onderwerp Verzilver jouw unieke Gamescom ticketcode.
Helaas was dit niet het geval bij mij en een aantal vrienden. Bij het zoeken op "verzilver jouw" zie ik enkel mails over mijn te verzilveren biertegoed :+

Lijkt er op dat er echt iets fout is gegaan met ofwel de versturing ofwel het niet belanden in spam. Bij standaard hotmail/live wordt de spambox namelijk na 4 dagen geleegd, dus wanneer je 4 dagen niet in spam kijkt (wat mij zeer aannemelijk lijkt) is de mail met de code dus ook weg.

Ik heb overigens nu wel m'n code ontvangen via een handmatige mail van Tweakers (al was deze initieel OOK in de spambox terecht gekomen), samen met die van een aantal vrienden. Dus het zal voor andere die 'm nog niet hebben vast nog wel goedkomen als ze een mailtje sturen :)

• Nostordici
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 00:20
Is er al meer bekend? Gaat Tweakers bijvoorbeeld opnieuw de codes versturen? Gisteren een mail gestuurd naar concepts@tweakers.net (op aanraden van Zeef), maar nog geen reactie terug gehad. Aangezien het nu nog maar twee dagen zijn ;)

• Wolliebolly
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 23-11 08:25
Mijn promotiecode werkt ook niet. Is nu in behandeling door Zeef, maar hopelijk lukt dat vandaag nog. Morgen is het te laat denk ik. Dan krijg ik nooit de gamescom ticket op tijd.

• zeef

zeef

Topicstarter
Ontbrekende of gemiste Gamescom tickets: mail naar concepts@tweakers.net. We proberen alles voor vertrek af te handelen. Heb je voor vertrek nog geen gamescom code? Kom dan in de Tweakers Express naar de infobalie en we helpen je daar verder.

@Nostordici en @Wolliebolly zie ^^

zeef wijzigde deze reactie 24-08-2017 13:23 (8%)

• Nostordici
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 00:20
@zeef Ik heb al gemaild, maar nog geen reactie terug gehad.

• zeef

zeef

Topicstarter
quote:
Nostordici schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:46:
@zeef Ik heb al gemaild, maar nog geen reactie terug gehad.
We zijn inmiddels druk bezig met opbouwen. We doen ons best om nog voor vertrek te verzenden, maar ik kan niet beloven dat dat lukt. Mocht dat nou niet lukken, dan kom je langs bij onze infobalie en regelen we het daar. We hebben alle lijsten met codes bij ons dus geen stress. :)

Pagina: 1

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*