Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlonMalyn
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10-02 19:00

AlonMalyn

Knettergek

Topicstarter
Ik heb wel interesse in van die mooie zwart rode aftermarket kabel's van Corsair of Cablemod. De pakketjes zijn aardig prijzig en ik zag al, en las overal dat je ze lang niet allemaal gebruiken zal. Dus zou ik ze graag per stuk halen, maar het duizelt me een beetje welke ik dan precies nodig heb.. Ja, een ATX, Pci-e, maar hoeveel precies? Geen idee, dit is m'n eerste build :p Bvd!

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-7700K Boxed€ 333,95€ 333,95
1ASRock Fatal1ty Z270 Gaming K6€ 172,95€ 172,95
1Asus GeForce GTX 770 2GB DirectCU II OC€ 0,-€ 0,-
1MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G€ 498,80€ 498,80
1Seagate Barracuda, 2TB€ 66,89€ 66,89
1Phanteks Enthoo Evolv ATX Tempered Glass Edition Zwart€ 171,51€ 171,51
1Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM€ 19,95€ 19,95
1Cryorig R1 Ultimate€ 76,-€ 76,-
1NZXT Aer RGB140 Single Pack€ 29,-€ 29,-
1NZXT Aer RGB140 Starter Pack€ 81,-€ 81,-
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15R€ 144,25€ 144,25
1Corsair RM750x Zwart€ 115,-€ 115,-
1Samsung 960 EVO 250GB€ 126,-€ 126,-
1Cryorig Cover for R1 (Rood)€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.835,30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlonMalyn

AlonMalyn

Knettergek

Topicstarter
Voor als je in de war raakt, de 770 krijg ik van een vriend uit Frankrijk en ik zal deze tijdelijks gebruiken tot ik de 1070 aanschaf. Of een 1080, of nieuwere 20 series, zien we dan wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:38
Er zijn ook kleinere pakktjes van Cablemod met alleen 24-pin cable, 8-pin cpu cable en 2x 6+2-pin cables voor de GPU. https://eustore.cablemod....-rmi-rmx-basic-cable-kit/
Is wat goedkoper als de grote sets maar alsnog vrij prijzig, maar misschien dat dit iets is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wat je precies nodig hebt is natuurlijk vrij simpel. Kijk naar alle onderdelen en wat die precies aan kabels nodig hebben. Het is heel simpel om te zien wat je exact nodig hebt, het is puur even naar alle onderdelen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlonMalyn

AlonMalyn

Knettergek

Topicstarter
Miyazono schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:00:
Er zijn ook kleinere pakktjes van Cablemod met alleen 24-pin cable, 8-pin cpu cable en 2x 6+2-pin cables voor de GPU. https://eustore.cablemod....-rmi-rmx-basic-cable-kit/
Is wat goedkoper als de grote sets maar alsnog vrij prijzig, maar misschien dat dit iets is?
Weet niet hoe, maar overheen gekeken! Is zeker een optie. Al helemaal in deze case vind ik het de 50 euro wel waard.
PilatuS schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 14:04:
Wat je precies nodig hebt is natuurlijk vrij simpel. Kijk naar alle onderdelen en wat die precies aan kabels nodig hebben. Het is heel simpel om te zien wat je exact nodig hebt, het is puur even naar alle onderdelen kijken.
Waar ik bang voor ben is simpelweg een kabel te veel of te weinig halen.Daarnaast moet mn Hue+ in ene molex connector en daar zie ik helemaal niks over in de specs. Maar ik zal t nog eens proberen :p

[ Voor 34% gewijzigd door AlonMalyn op 15-08-2017 16:11 ]

• DragonSupremacy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-06 22:36
Ik zou eerder voor de Configurator gaan als je via CableMod gaat.

Is alleen vanuit de Global store van CableMod te krijgen, maar dan heb je wel precies de juiste lengtes per kabel én je hoeft daardoor minder aan kabelmanagement te doen. Kleine tip: Pak liever 5cm langer per extra connector, dan heb je nog een beetje speelruimte voor als je de kabels wat moet draaien om te daisychainen.

Qua lengtes is het een kwestie van opmeten. Als je precies wilt weten hoeveel kabels en hoeveel connectors je nodig hebt, dan zou je eventueel je pc per kabelsoort kunnen losmaken en tellen hoeveel connectors je aangesloten hebt en dat even op een notepad kunnen optypen. Via de configurator kun je dan vervolgens alles naar eigen smaak aanpassen.

Hun klantenservice is trouwens perfect. Ik had per ongeluk 5 ipv 6 SATA besteld, dus daar hebben ze me de verzendkosten van vergoed bij de nabestelling en omdat m'n molex kabel na 1x aansluiten al kapot was, boden ze me aan om 'm gratis na te sturen. Heb gekozen om de kabel te laten vergoeden, omdat ik te korte kabels had besteld voor in m'n oude kast en ik heb meer dan 2 molex kabels nodig voor in m'n nieuwe custom loop.

Ryzen 9 3900x | Crosshair VI Hero | 16GB DDR4-3200C14 | Asus 2080 Ti

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:38
DragonSupremacy schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 12:20:
Ik zou eerder voor de Configurator gaan als je via CableMod gaat.

Is alleen vanuit de Global store van CableMod te krijgen, maar dan heb je wel precies de juiste lengtes per kabel én je hoeft daardoor minder aan kabelmanagement te doen. Kleine tip: Pak liever 5cm langer per extra connector, dan heb je nog een beetje speelruimte voor als je de kabels wat moet draaien om te daisychainen.

Qua lengtes is het een kwestie van opmeten. Als je precies wilt weten hoeveel kabels en hoeveel connectors je nodig hebt, dan zou je eventueel je pc per kabelsoort kunnen losmaken en tellen hoeveel connectors je aangesloten hebt en dat even op een notepad kunnen optypen. Via de configurator kun je dan vervolgens alles naar eigen smaak aanpassen.

Hun klantenservice is trouwens perfect. Ik had per ongeluk 5 ipv 6 SATA besteld, dus daar hebben ze me de verzendkosten van vergoed bij de nabestelling en omdat m'n molex kabel na 1x aansluiten al kapot was, boden ze me aan om 'm gratis na te sturen. Heb gekozen om de kabel te laten vergoeden, omdat ik te korte kabels had besteld voor in m'n oude kast en ik heb meer dan 2 molex kabels nodig voor in m'n nieuwe custom loop.
Probleem is dan alleen dat er nog eens €20 verzend kosten bij komt als je met de custom configurator kabels wilt doen, en dan ga je al snel in de richting van zo'n grote set qua prijs

• DragonSupremacy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-06 22:36
Ja klopt, maar met een volledig setje custom lengte PSU kabels zit je al gauw op de $100, en die $20 shipping is een flat rate. Het is niet lonend voor een nabestelling, maar voor een eenmalige bestelling (waar je in principe jaren mee doet als je PSU niet tussentijds sterft) van alle kabels bij elkaar, valt het imo reuze mee.

Ryzen 9 3900x | Crosshair VI Hero | 16GB DDR4-3200C14 | Asus 2080 Ti

Pagina: 1