Hallo allemaal,
Ik ben een fanatieke gamer en voor mijn hobby wil ik dan ook het beste van het beste hebben. Ik zou echter wat tips en advies kunnen gebruiken! Dus hierbij:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal mijn systeem enkel gebruiken voor gamen en eventueel (in de toekomst) streamen.
1080P (aangezien ik een 240hz 1080P monitor heb)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 2500 en 3250 euro kosten, ik weet dat die hoogstwaarschijnlijk zware overkil zal zijn, maar dat vind ik prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat gaat er niet mee:
Mijn CPU en Graphics kaart mogen eruit. Aangezien mijn moederbord geen 1151 socket heeft en geen DDR4 ondersteunt moet die er ook uit. Mijn koeler ondersteunt enkel tot Intel Socket 775, dus die moet ook weg. Dan blijft er weinig over.
Wat gaat er wel mee:
Ik heb een 1TB HDD en 120GB SSD over
en
een Silverstone TJ08B-E IKBENSTIL edition behuizing die ik nog heb liggen en eventueel kan gebruiken
Verder gaat mijn corsair k70, m65, benq zowie en strix 7.1 mee. Dus ik heb geen randapparatuur nodig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier een lijstje gemaakt (niet zelf) met wat ik denk nodig te hebben, deze zit echter wel aan de hoge kant van het budget. Enige opmerkingen of verbeteringen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merk ligt mijn voorkeur voor de CPU toch echt bij Intel en graph kaart Nvidia, voor de rest; geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grote en geluidsniveau maakt mij niet veel uit, stroomverbuik ook niet
Ga je overklokken?
Ligt eraan, wat zijn de voor-en nadelen van overklokken. Als ik mijn PC geheel op gamen en streamen wil focussen, kan het geen kwaad?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil dus gewoon een groot bedrag uittrekken en daar een echte super high-end top game PC voor bouwen. Mijn budget ligt dus rond de 2500-3250, maar zou ik voor een paar honderd euro extra net een nog dikkere upgrade kunnen kopen, dan vind ik dat ook prima. Dus let vooral niet op de centen!
Ik hoef geen fancy dingen, zoals mooie lichtjes, of een mooie open case
Ik ben een fanatieke gamer en voor mijn hobby wil ik dan ook het beste van het beste hebben. Ik zou echter wat tips en advies kunnen gebruiken! Dus hierbij:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal mijn systeem enkel gebruiken voor gamen en eventueel (in de toekomst) streamen.
1080P (aangezien ik een 240hz 1080P monitor heb)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 2500 en 3250 euro kosten, ik weet dat die hoogstwaarschijnlijk zware overkil zal zijn, maar dat vind ik prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat gaat er niet mee:
Mijn CPU en Graphics kaart mogen eruit. Aangezien mijn moederbord geen 1151 socket heeft en geen DDR4 ondersteunt moet die er ook uit. Mijn koeler ondersteunt enkel tot Intel Socket 775, dus die moet ook weg. Dan blijft er weinig over.
Wat gaat er wel mee:
Ik heb een 1TB HDD en 120GB SSD over
en
een Silverstone TJ08B-E IKBENSTIL edition behuizing die ik nog heb liggen en eventueel kan gebruiken
Verder gaat mijn corsair k70, m65, benq zowie en strix 7.1 mee. Dus ik heb geen randapparatuur nodig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier een lijstje gemaakt (niet zelf) met wat ik denk nodig te hebben, deze zit echter wel aan de hoge kant van het budget. Enige opmerkingen of verbeteringen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7800X (Boxed) | € 373,95 | € 373,95 |
| 1 | MSI X299 Gaming Pro Carbon AC | € 324,- | € 324,- |
| 2 | Gigabyte GeForce® GTX 1080 Ti Gaming OC 11G | € 732,05 | € 1.464,10 |
| 1 | Corsair Obsidian 750D - Airflow Edition | € 130,- | € 130,- |
| 1 | Corsair Hydro H115i | € 133,- | € 133,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M4B3200C16W | € 318,65 | € 318,65 |
| 1 | Seasonic Prime Gold 1200W | € 221,- | € 221,- |
| 1 | Samsung 960 EVO 1TB | € 424,46 | € 424,46 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.389,16 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua merk ligt mijn voorkeur voor de CPU toch echt bij Intel en graph kaart Nvidia, voor de rest; geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grote en geluidsniveau maakt mij niet veel uit, stroomverbuik ook niet
Ga je overklokken?
Ligt eraan, wat zijn de voor-en nadelen van overklokken. Als ik mijn PC geheel op gamen en streamen wil focussen, kan het geen kwaad?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil dus gewoon een groot bedrag uittrekken en daar een echte super high-end top game PC voor bouwen. Mijn budget ligt dus rond de 2500-3250, maar zou ik voor een paar honderd euro extra net een nog dikkere upgrade kunnen kopen, dan vind ik dat ook prima. Dus let vooral niet op de centen!
Ik hoef geen fancy dingen, zoals mooie lichtjes, of een mooie open case
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2017 16:35 ]