Beste AND kaart voor LG 29UM69G monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 321 views

Vraag

• Flowiee
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08-02 15:03
Mijn vraag

Hallo allemaal,

Ik heb het oog op de LG 29UM69G monitor met 75 Hz Freesync mogelijkheid. Mijn vraag is welke kaart hier heb beste aan voldoet. AMD natuurlijk omdat het een freesync scherm is.
Ik zou graag games willen spelen op 2560x1080 op ultra 60 fps. Welke kaart heb ik hier minimaal voor nodig?

Alle reacties

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het ligt eraan welke specs je er naast draait ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Flowiee
Outerspace schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 02:11:
Het ligt eraan welke specs je er naast draait ;)
6700K
Z170 Gaming
16gb ddr4 @ 2666

Verwijderd

Welke games?
Wat is je budget?

• hoi3344
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-01 03:42
RX480/580

Ik heb hetzelfde scherm en volgens mij werkt freesync tussen 50-75hz. Mijn RX480 8GB doet 60-70FPS met RUST, meeste op max. GTA 5, alles max doet ook gewoon +/- 60 fps.

• Flowiee
Games : PBGU, Mass effect (kan eventueel ook op high settings), F1 2017
Budget: nog niet echt een idee, dacht zelf ook meer richting RX480/580 als de Vega er is, wellicht krijgen deze dan weer een prijs drop.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.