Ik heb sinds afgelopen weekend problemen met mijn Wi-Fi verbinding. Ik heb dit probleem alleen op mijn laptop en alleen op afstand van het modem. (Afstand op het modem is nooit een probleem geweest en heeft ook geen effect op andere apparaten.) Ik heb mijn laptop nu ongeveer een maand. Tot nu toe nooit problemen gehad met de Wi-Fi verbinding ook niet met mijn vorige laptop die ongeveer 4 jaar probleemloos heeft gefunctioneerd.
Ik heb nu een aantal keer op "Problemen oplossen" geklikt waar ik de volgende meldingen op krijg:
-De standaardgateway is niet beschikbaar
-De IP-protocolstack kan niet automatisch worden gebonden aan de netwerkadapter.
Af en toe kan hij helemaal geen problemen vinden.
Ik heb al een aantal forums/websites bekeken waar deze meldingen worden besproken. Ze adviseren bijvoorbeeld om je antivirus programma uit te schakelen/wissen en weer opnieuw activeren/herinstalleren. Het wissen en opnieuw installeren van de draadloze netwerk adapter word ook vaak genoemd.
Beide heb ik geprobeerd zonder resultaat. Ook het modem resetten is meerdere malen gebeurd zonder resultaat.
Ik ben zelf geen technisch genie dus als iemand mij kan helpen zou dat fijn zijn.
...
Windows-versie: Windows 10 Home
Model: Acer Aspire ES1-572
Processor: Intel(R) Core(TM) i3-6006U CPU @ 2.00GHz 2.00 GHz
Geïnstalleerd geheugen
(RAM): 4,00GB
Type systeem: 64-bits besturingssysteem, x64-processor.
...
Ik heb nu een aantal keer op "Problemen oplossen" geklikt waar ik de volgende meldingen op krijg:
-De standaardgateway is niet beschikbaar
-De IP-protocolstack kan niet automatisch worden gebonden aan de netwerkadapter.
Af en toe kan hij helemaal geen problemen vinden.
Ik heb al een aantal forums/websites bekeken waar deze meldingen worden besproken. Ze adviseren bijvoorbeeld om je antivirus programma uit te schakelen/wissen en weer opnieuw activeren/herinstalleren. Het wissen en opnieuw installeren van de draadloze netwerk adapter word ook vaak genoemd.
Beide heb ik geprobeerd zonder resultaat. Ook het modem resetten is meerdere malen gebeurd zonder resultaat.
Ik ben zelf geen technisch genie dus als iemand mij kan helpen zou dat fijn zijn.
...
Windows-versie: Windows 10 Home
Model: Acer Aspire ES1-572
Processor: Intel(R) Core(TM) i3-6006U CPU @ 2.00GHz 2.00 GHz
Geïnstalleerd geheugen
(RAM): 4,00GB
Type systeem: 64-bits besturingssysteem, x64-processor.
...