Mijn moederbord is er vanmiddag mee opgehouden, tenminste dat denk ik en het personeel van MyCom ook.
De PC ging niet meer aan en we hebben met een andere voeding getest maar dit had geen effect, er brandde geen lampjes en ging niets
Het liefste zou ik hetzelfde moederbord weer kopen, maar die is vrij oud en daarom nergens meer te krijgen.
Ik twijfel om te upgraden naar een nieuwer moederbord (Socket 1151, DDR4 RAM) maar ik ben bang dat mijn windows dan niet meer draait.
Wie heeft hier ervaring mee, en in hoeverre is dat probleem op te lossen?
Upgraden naar een nieuw MB, CPU en RAM kost snel €500 als ik wat moois wil. Maar als ik mijn Windows dan niet meer kan gebruiken zit ik daar niet echt op te wachten, met de huidige setup zou ik nog prima even vooruit kunnen.
Setup:
De PC ging niet meer aan en we hebben met een andere voeding getest maar dit had geen effect, er brandde geen lampjes en ging niets
Het liefste zou ik hetzelfde moederbord weer kopen, maar die is vrij oud en daarom nergens meer te krijgen.
Ik twijfel om te upgraden naar een nieuwer moederbord (Socket 1151, DDR4 RAM) maar ik ben bang dat mijn windows dan niet meer draait.
Wie heeft hier ervaring mee, en in hoeverre is dat probleem op te lossen?
Upgraden naar een nieuw MB, CPU en RAM kost snel €500 als ik wat moois wil. Maar als ik mijn Windows dan niet meer kan gebruiken zit ik daar niet echt op te wachten, met de huidige setup zou ik nog prima even vooruit kunnen.
Setup:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4570 Boxed | € 210,90 | € 210,90 |
| 1 | ASRock H87 Pro4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire Radeon NITRO R9 390 8G with back plate | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Red WD20EFRX, 2TB | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 76,45 | € 76,45 |
| 1 | Seasonic M12II 620W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 464,30 | |
[ Voor 3% gewijzigd door DfreakD op 15-08-2017 00:02 ]