Toon posts:

Twinview: hoe moet dAT NOU?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo daar,

kheb 'n cardexpert DH + tvout en nu wil ik dus
2 monitors (ctx pr705 17" trinitron en dell 15 "trinitron) en 'n tv aansluiten: voor werken 2 monitors en bij dvd ofzo, ipv de 15 " Dell, een tv gebruiken als secondary display.

maar ik weet helemaal niet hoe ik nou precies die 2e display moet instellen: bij tabblad "twinview" op extended of clone
maar dan?
moet ik die 2e monitor ook nog "installeren"?

graag 'n stap voor stap "handleiding"

alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
maar ik heb 't half opgelost:

als ik de 15 "Dell (gevonden als "Plug en play monitor" op de primaire aansluit en de 17" CTX op de secundaire
dan loopt 't als 'n tiet.

maar ik wil 't andersom hebben.

als ik ze andersom aansluit (CTX primair en Dell sec) dan krijgt de ctx gewoon beeld en de dell geeft aan

"out of scan range"

wat is dit en hoe verhelp ik dit nou?

en dan nog iets: waarom kan ik als ik extended desktop OF clone kies, geen "digital panel" of "tv monitor" aangeven?

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:55
Op dinsdag 10 juli 2001 21:56 schreef Chromeboy het volgende:

als ik de 15 "Dell (gevonden als "Plug en play monitor" op de primaire aansluit en de 17" CTX op de secundaire

als ik ze andersom aansluit (CTX primair en Dell sec) dan krijgt de ctx gewoon beeld en de dell geeft aan

"out of scan range"

en dan nog iets: waarom kan ik als ik extended desktop OF clone kies, geen "digital panel" of "tv monitor" aangeven?
out of scan range !?

dan heb je je refresh of je resolutie te hoog staan ..

Repareren doe je zo.

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op dinsdag 10 juli 2001 21:56 schreef Chromeboy het volgende:

"out of scan range"

De settings van de CTX wil de pc nu met de Snoll gebruiken, wat resulteert in problemen aangezien de Snoll het waarschijnlijk niet aankan. Zet de CTX dan maar ff op 640*480*16@60Hz voordat je gaat switchen, dan werkt het als het goed is wel weer, en kan je de resoluties van zowel je CTX als je Snoll omhoog gooien (en refresh rates), totdat ie niet meer hoger kan >:)

Hope it works ;)

Verwijderd

Topicstarter
hardstikke bedankt voor die tips
morgen ga ik ze proberen

weet iemand ook nog hoe ik met probleem 2 om moet gaan?
dat van waarom ik niet als ik extended desktop OF clone kies, "digital panel" of "tv monitor" kan aangeven?"
ik heb es 'n -gesloten en "illegal URL"- forum gezien in Google die zei dat dit bij Cardexpert vaker voor kwam....

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
Om die tv te kunnen kiezen , moet je dus wel de tv hebbn aangesloten met je svhs kabel (voor het booten) anders wordt het niet herkend en zijn die opties dus ghosted.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 'n composite kabel

maakt dat verschil uit?
Pagina: 1