Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AresXena
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-09 13:51
Hallo allemaal,

Geen idee of dit de juiste plek is voor deze vraag. Kon niet echt een betere plek vinden dan deze.
Ik ben op dit moment thuis aan het studeren voor meerdere ICT examens. Ik doe dit niet via een bepaalde school, maar door zelf te studeren. Dit gaat voorlopig prima. Bepaalde topics waarvoor ik me op voorbereid heb zijn Comptia A+ (Linux+, Network+ etc etc..hele lijst), programming, en andere.
Hierdoor bespaar ik geld en kan ik zelf bepalen wanneer ik studeer.

Dat is leuk een aardig, maar nu zit ik met een probleem. Ik wil dolgraag een examen maken voor meerdere onderdelen die ik nu studeer. Bijvoorbeeld voor Java en Comptia A+. Ik kan hiervoor helaas geen duidelijk examen voor vinden. Alleen opleidingen die honderden of soms duizenden euro's kosten waaraan ik alleen m'n tijd kan verspillen omdat ik de kennis al heb. Maar, aan die opleidingen zit wel uiteindelijk het juiste examen papiertje dat ik wil hebben.

Mijn vraag nu is: Moet ik al die opleidingen volgen, die informatie bevatten die ik al ken, en zo m'n certificaten krijgen, of kan ik ook ergens binnen lopen op een bepaalde tijd en datum en een examen maken?

Vriendelijke groet,
Ares. }:O

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien dit een Studie vraag is, gooi ik het topic over de schutting richting Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Je moet de website van Pearson Vue even bekijken.
Daar kan je de meeste IT examens wel boeken. Kosten zijn rond de 100 á 200 euro.

https://home.pearsonvue.com/