Internet explorer updaten in Win 7

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 13:05
Ik heb een grote kras gehad waardoor ik computer volledig hebben moeten installeren met de HDD recovery , naarlijk is alles terug bij het oude zoals ik hem gekocht heb in 2012 . Ik heb dus een toschiba HD 250 gb , 2ghz , 4 Mb ram mijn internet explorer is terug versie 8 . Ik zou hem willen updaten naar de laatste versie , blijkbaar versie 11 . Wie kan mijn in het kort even beschrijven hoe ik dat moet doen , ben er een beetje bang van , heb al vele problemen gehad bij het opnieuw installeren ( gelukkig is alles nu ok ) maar de explorer 8 ondersteunt niet veel meer en wil 11 .
Wie kan mij helpen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:21

nelizmastr

Goed wies kapot

Wat zegt google als je intikt "IE11 windows 7 download"?

Lijkt mij dat Microsoft dat gewoon op de site heeft staan ;)

Alternatief is alles bijwerken met Windows update.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-09 09:55
Windows Update laten zoeken en alles installeren. That's it.

[ Voor 62% gewijzigd door 234FaTaLiTy op 14-08-2017 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Internet Explorer 11 voor Windows 7 64-bits: https://download.microsof...-Windows6.1-x64-nl-nl.exe

Internet Explorer 11 voor Windows 7 32-bits: https://download.microsof...-Windows6.1-x86-nl-nl.exe

Beide in Nederlands. Deze zou je gewoon moeten kunnen installeren zonder eerst met Windows Update naar updates te zoeken, dat duurt namelijk een eeuwigheid met Windows 7 (al lijkt het opgelost te zijn dacht ik, weet niet zeker).

[ Voor 55% gewijzigd door Stefan22 op 14-08-2017 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-09 09:55
Stefan22 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:55:
Internet Explorer 11 voor Windows 7 64-bits: https://download.microsof...-Windows6.1-x64-nl-nl.exe

Internet Explorer 11 voor Windows 7 32-bits: https://download.microsof...-Windows6.1-x86-nl-nl.exe

Beide in Nederlands. Deze zou je gewoon moeten kunnen installeren zonder eerst met Windows Update naar updates te zoeken, dat duurt namelijk een eeuwigheid met Windows 7 (al lijkt het opgelost te zijn dacht ik, weet niet zeker).
Dat was een poosje terug zo idd, nu duurt dat max 10 minuten i.p.v. een paar dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TanteBeth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 30-09 18:28
Wat 234FaTaLiTy zegt: De computer zelf updates laten zoeken Da duurt misschien wel enkele uren (vanaf 2009 wellicht ook 2012) maar dan is ook alles bijgewerkt incl. IE11. En je hebt de laatste beveilingsupdates tegen onverlaten..

[ Voor 7% gewijzigd door TanteBeth op 14-08-2017 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
Ik heb nu de link gedownload en hem opgeslagen bij documenten , EI 11 64 bit . Is dus een grote exe file of toepasssing , mag ik deze zo maar installeren of komt er nog meer bij kijken . Ik stel vraag gewoon omdat ik schrik heb van iets verkeerd te doen als ik hem opendoe en installeer.
Ben voorzichtig geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr

nelizmastr

Goed wies kapot

Gewoon klikken. Het komt van Microsoft’s website, dus is een legitieme bron. Je moet simpelweg naar de bron kijken voordat je iets opent. Als je niets durft te openen kan je ook niet normaal een PC gebruiken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbyist-pc
Bedankt iedereen , het gelukt , was simpel. Maar wat raad kan geen kwaad . Nu wat betreft de uitsprak van nelizmastr dat ik niet normaal met pc kan om gaan , dat kan zijn maar mijn interesse is geen pc , maar sturingen maken met pc via via microproccoren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr

nelizmastr

Goed wies kapot

hobbyist-pc schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:51:
Bedankt iedereen , het gelukt , was simpel. Maar wat raad kan geen kwaad . Nu wat betreft de uitsprak van nelizmastr dat ik niet normaal met pc kan om gaan , dat kan zijn maar mijn interesse is geen pc , maar sturingen maken met pc via via microproccoren .
Je hoeft het niet als een aanval te interpreteren maar meer als een waarschuwing. Alles wat je via het internet binnenhaalt is in zekere zin gevaarlijk. Alleen is het aan jouzelf als gebruiker om in te schatten in hoeverre iets gevaarlijk is. Het kan niet zo zijn echter dat je dit elke keer aan iemand anders zou moeten voorleggen. Dit inschatten is een stukje ervaring die je in de loop der jaren opdoet. Ook zonder interesse omtrent PC's kan je dit opdoen. Zelfs mijn moeder van 60 met minder dan drie jaar PC ervaring kan veilig surfen en mailen zonder de oren van de kop te zeuren, dan kan jij dat ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
nelizmastr schreef op Tuesday 15 August 2017 @ 15:58:
[...]

Je hoeft het niet als een aanval te interpreteren maar meer als een waarschuwing. Alles wat je via het internet binnenhaalt is in zekere zin gevaarlijk. Alleen is het aan jouzelf als gebruiker om in te schatten in hoeverre iets gevaarlijk is. Het kan niet zo zijn echter dat je dit elke keer aan iemand anders zou moeten voorleggen. Dit inschatten is een stukje ervaring die je in de loop der jaren opdoet. Ook zonder interesse omtrent PC's kan je dit opdoen. Zelfs mijn moeder van 60 met minder dan drie jaar PC ervaring kan veilig surfen en mailen zonder de oren van de kop te zeuren, dan kan jij dat ook :)
En als je een file download vanaf een Microsoft website, dan mag je er ook wel vanuit gaan dat je zo'n executable gewoon kunt uitvoeren en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8mile13
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-08-2023
Als je updates bijwerkt zal explorer 11 vanzelf vroeg of laat opduiken...gewoon updaten en even afwachten...

Explorer 11 kun je niet zomaar los downloaden en installeren omdat er vereiste updates geinstalleerd moeten zijn voordat je Explorer 11 installeert.
https://support.microsoft...-for-internet-explorer-11
Pagina: 1