All-in-one pc met een mat scherm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vraagsce
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09-2024
Voor een kennis van me ben ik op zoek naar een all-in-one computer met een mat scherm.
Hij zit met zijn rug naar het raam en heeft vaak lichtinval in het scherm (bureau draaien is geen optie).
Weet iemand of zo'n pc bestaat en zo ja, welke dat is, want ik kan er weinig over vinden.

Verder gebruikt hij de pc vooral voor internet, email, office, maar wilt het liefste wel een intel processor. Geen AMD.

Alvast bedankt.

Groet,

Tom Eijkelenberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 925401

PriceWatch;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 660294

Zoek maar uit
categorie: PC's
categorie: Laptops

En waarom specifiek een all-in-one en geen kleine systeemkast met apart beeldscherm? De specs van dat laatste zijn in het algemeen beter voor een lagere prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Riddled
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-07 19:41
Je kan inderdaad eens kijken naar Intel NUC's. Zijn goede mini PC's en als je wil kan je ze aan de achterkant van je scherm hangen (als het scherm een VESA mount heeft).

Komt goedkoper uit dan een all-in-one en geeft je meer keuze voor de specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vraagsce
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09-2024
Dank jullie voor de tips! Dat is voor een kennis van me en hij heeft nu zo'n all-in-one en dat bevalt hem goed, maar ik probeer hem te overtuigen met die NUC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-07 22:40
Riddled schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:49:
Je kan inderdaad eens kijken naar Intel NUC's. Zijn goede mini PC's en als je wil kan je ze aan de achterkant van je scherm hangen (als het scherm een VESA mount heeft).

Komt goedkoper uit dan een all-in-one en geeft je meer keuze voor de specificaties.
Bijkomend voordeel is dan ook dat je het scherm en de PC in de toekomst los van elkaar kunt upgraden.
Pagina: 1