Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Gisteren voor het eerst in mijn leven Duitsland bezocht met de auto.
Lekker de Autobahn en een goed snelheid aangetikt.

Ik kom terug in NL en 6 uur later ontvang ik op mijn OnePlus 3 met Vodafone Prepaid ontvang ik een belletje vanuit Hamburg. Niet opgenomen, op internet is niks te vinden over dat nummer.

Wat kan dit zijn mensen? Dit is toch vreemd?

Dank!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tja, als je niet opneemt wordt dat erg lastig raden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Tsurany schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:38:
Tja, als je niet opneemt wordt dat erg lastig raden.
Het vreemde is ik heb dit nummer al 7 jaar.
Nooit een nummer gehad uit Duitsland.

Ik had wel terug gebeld (prive uiteraard), maar was doodstil.
Er werd niks gezegd, geen gehijg, piepje of wat dan ook gehoord,

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Er werd wel opgenomen?

Persoonlijk zou ik nooit maar dan ook _nooit_ zomaar naar een buitenlands nummer terugbellen.. Kans is aanwezig dat het een betaalnummer was.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Glashelder schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:45:
Er werd wel opgenomen?

Persoonlijk zou ik nooit maar dan ook _nooit_ zomaar naar een buitenlands nummer terugbellen.. Kans is aanwezig dat het een betaalnummer was.
Ja, maar ik kon niet slapen.
En had toch maar € 1.xx op mijn prepaid kaart.

Er werd opgenomen, ik ben gewoon paranoid hoe ze aan mijn nummer kwamen.
Zouden ze op de snelweg een sim/telefoon/nummer tracer hebben?

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:14

Grannd

da Granndest

Natuurlijk is dit een bizar toeval, maar ik zou me weinig zorgen maken. Als het al mogelijk is, en iemand de moeite heeft gedaan je telefoonnummer te achterhalen terwijl je slechts over de snelweg reed, welk belang kan iemand hebben om jou vervolgens op te bellen?
Heb je niet zelf terwijl je op het Duitse netwerk zat iemand geprobeerd te bellen zonder +31 voor het nummer te gebruiken? Misschien belde diegene jou gewoon terug omdat jij daar naartoe had gebeld. Ik zou de oorzaak eerder in het logische dan in het onlogische zoeken.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:01
Ten eerste heeft dit natuurlijk niks met android te maken, dus dit subforum is al niet de juiste plek voor dit topic, en verder dan speculeren of het wel of geen toeval is gaan we hier niet komen. Daarom gaat deze op slot.

Strava

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.