Nieuwe PC speakerset met goed geluid voor muziek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10-10 18:07
Ik zoek een 2.0 speakerset voor de PC. Hier wil ik ongeveer 100-200 € aan uitgeven. Ik wil de speakerset vooral gebruik om muziek af te spelen, zo nu en dan ook voor een game maar meestal gebruik ik dan een headset.

Ik gebruik zelf al enige jaren een pricewatch: Logitech Z323. Onlangs heb ik echter ook een pricewatch: Bose SoundLink Mini II Zwart gekregen en ben ik ook daar muziek op gaan spelen. Ik merkte dat it vele malen beter klinkt, maar ik vind het toch wel lekker om gewoon mn PC speakers te gebruiken. Deze zijn toch net iets makkelijker te bedienen etc.

Ik ben dus op zoek naar een betere PC set die hiermee kan wedijveren. Ik heb er echter totaal geen verstand van, dus daarom zoek ik hier hulp.

Qua budget, en omdat de bose me goed beviel lijkt pricewatch: Bose Companion 2 Series III me een goede optie. Maar dit is nogal ongefundeerd en ik weet ook niet zo goed waar ik op zou moeten letten. Ik zoek dus aankoopadvies, maar ook vergelijkadvies. Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 10:12
Ik denk dat je goed doet in een soort setje studio monitoren.
Edifier heeft een paar leuke 2.0 setjes met een prima prijs/prestatie verhouding.

Ik zou daarom wat verder zoeken naar dit soort setjes:

pricewatch: Edifier R1700BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10 11:37

Nibbz

Postmaster General

2 vrienden van me hebben een setje van Behringer staan (niet echt mijn #1 keuze, maar klinken goed voor de prijs)

https://www.bax-shop.nl/h...ve-digitale-monitoren-set

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoww
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10-10 18:07
Bedankt voor de tips, maar deze speakers vind ik wel vrij groot. Vind het voordeel van zowel de logitech als de Bose dat deze vrij klein zijn. Snap dat formaat-geluidskwaliteit een beetje tegenstrijdig zijn maar volgens mij zit hier nog wel wat ruimte tot verbetering. Hebben jullie ook tips voor kleine sattelietspeakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:22
Klein, goedkoop en goede kwaliteit gaan niet samen helaas. Wil je meer uit kleine speakers halen, wordt de bouwkwaliteit zeer belangrijk. Dat brengt weer kosten met zich mee.