Take over past niet op HD resolutie

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-11 00:09

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Reclame Back2Cool

Takeover niet compleet zichtbaar op HD-resolutie, maar dat was al bekend. Zolang het niet gefixt is wellicht rekening mee houden dat het wel handig is om bovenaan in elk geval te vermelden wie de aanbieder is?

Let niet op de balk, dat heeft met het sizen van de screenshot te maken met Screengrab.

[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 14-08-2017 09:15 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Zvennn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 12:52
@PcDealer Ik neem aan dat je hier FullHD resolutie bedoelt? Welke browser en OS gebruik je?

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Zvennn schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:26:
@PcDealer Ik neem aan dat je hier FullHD resolutie bedoelt? Welke browser en OS gebruik je?
1366x768 Firefox/Windows 10.

• Zvennn
@PcDealer Ah dat verklaart al een boel. Een takeover wordt per definitie ontworpen voor 1920x1080 en daardoor mis je al snel informatie. Zeker als daar dan ook nog eens de tracker wat vanaf snoept. Hier kunnen we dan weinig aan doen, behalve dit evt. in de leaderboard te melden, maar die is vaak algemeen over de gehele campagne (dus zonder leveranciersnaam).
Op de detailpagina van de actie staat natuurlijk wel het e.e.a. vermeld over de leverancier en nog meer producten van de actie.
Ik ga je opmerkingen doorgeven aan het team achter de actie.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Bedankt voor je snelle reactie @Zvennn,

Ik kan me voorstellen dat reclame moet bewegen om mensen iets te laten doen. Daarvoor zou men de lezer zo moeten informeren dat de trigger ontstaat om daadwerkelijk te klikken. Als de takeover niet mee sized met de resolutie worden x aantal bezoekers niet voldoende bereikt. Dat lijkt mij zonde.

• Zvennn
Klopt dat het mensen moet bewegen/triggeren, maar content is minstens net zo belangrijk.
Als we mee zouden schalen dan zouden we daar moeten inleveren. Overigens staat de leverancier ook vermeld in de banner naast de listing (zo ook in je eigen screenshot).
Verreweg het grootste deel van onze bezoekers browset op een resolutie van FullHD en daarboven. Aan bereik geen gebrek :)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Zvennn schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:30:Overigens staat de leverancier ook vermeld in de banner naast de listing (zo ook in je eigen screenshot).
Dus ze worden samen altijd getoond?

• Zvennn
In deze campagne wel ja.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik zie hetzelfde probleem op 1680x1050 resolutie: met de tracker schaalt het niet mee/niet compleet te zien. Zonder tracker wel volledig te zien, hoewel ik kan zien dat er nog ruimte buiten mijn blikveld is als ik de browser verklein.

Pagina: 1