veiling/bieden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelmaster
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 21:42
hallo

ik heb op de 1 of andere manier geboden op een waterblok van een videokaart
maar ik weet niet of ik daar normaal een bericht van moet krijgen die heb ik in ieder geval niet gehad
is dat niet in te stellen?

gr steelmaster (mark Schuurman)

Beste antwoord (via Steelmaster op 14-08-2017 15:16)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Op het moment dat je zelf hebt geboden? Ik zie het nut niet.

Maar goed, dit is dus een feature request, dus Schop een Modje => Mooie Features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Als je zelf hebt geboden, wordt je geacht dat te weten, al kunnen er natuurlijk gekke dingen gebeuren als je je computer onbeheerd en ingelogd in een onbetrouwbare omgeving laat staan...

Wanneer zou je een bericht verwachten? Op het moment dat je de bieding plaatst lijkt me dat erg overbodig,

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelmaster
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 21:42
ik zou verwachten dat ik een bericht krijg met u hebt € .... bedrag geboden op dit kavel

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Op het moment dat je zelf hebt geboden? Ik zie het nut niet.

Maar goed, dit is dus een feature request, dus Schop een Modje => Mooie Features